Skriv-vad-du-vill-tråden

Gissa vad jag har gjort! Gissa vad jag har gjort! Gissa vad jag har gjort!

Lassnat på dom kinkiga lärarna och tog en lastbilen och visade dom
att du visst kunde köra och drog rakt igenom fikarummet så bullarna flög och körde över varenda lärare?? :hihi

Lassnat på dom kinkiga lärarna och tog en lastbilen och visade dom
att du visst kunde köra och drog rakt igenom fikarummet så bullarna flög och körde över varenda lärare?? :hihi

...har hänt att man känner för det ja... :gnissla :D

Har bokat min första körlektion för MC. :tummenupp

Härligt, då har du en skoj tid framför dig. Kommer ihåg när jag började köra för 1,5år sedan... kom hem med ett leende efter varje lektion.
Fast i början kom jag även hem med kramp i underarmarna efter allt kopplande på krypbanan.

Carnivore glöm inte...du kom hem med en tom plånbok också! :banana

Nää...nu till påsk helgen vill jag börja köra igen..försvinn snö, försvinn!

Nope. Uppkörningen för E är 1 april. :)

Har bokat min första körlektion för MC. :tummenupp

Åhh! Håller tummarna! Det där e inga problem bara du tränar å glöm inte den lilla "teori" biten man måste dra innan..!

Å sen ser du till å ge järnet på MC kortet också!:yoparty

Nu e Gixxer jakten igång igen på fullt allvar! Här ska handlas... Synd bara att man ska behöva hitta tid att åka å köpa en också :gnissla

Åhh! Håller tummarna! Det där e inga problem bara du tränar å glöm inte den lilla "teori" biten man måste dra innan..!

Å sen ser du till å ge järnet på MC kortet också!:yoparty

Nu e Gixxer jakten igång igen på fullt allvar! Här ska handlas... Synd bara att man ska behöva hitta tid att åka å köpa en också :gnissla

så rätt så..inget annat än gixxer duger..:tummenupp

välkommen till...www.gixxer.se

Våfflor skare bli.

Btw, någon som kan messa över en karta motivationspiller.
Det var skönt att vara ledig......:D

Min motivation för dagen är iaf att ikväll blir det relax och massage. Ackompanjeras av ett glas vin eller fyra och lite god mat! :tummenupp

Min motivation för dagen är iaf att ikväll blir det relax och massage. Ackompanjeras av ett glas vin eller fyra och lite god mat! :tummenupp

Meh, vilket fusk! Jag vill åsså! :(

Våfflor skare bli.

Btw, någon som kan messa över en karta motivationspiller.
Det var skönt att vara ledig......:D

:hihi
kan jag tänka mig...
Ont om piller här dock... Har gått åt till att motivera mig själv
denna vecka... 4 av 6 pers borta...
Jag har fått jobba! :fakta

:hihi

Varmt välkommen tillbaka iaf!

Moooorning...

Ledig idag oxå.. haha.. sköööönt..
Sen är det iofs jobb imorgon men det är ju helg sen igen... :D

Åh, vad jag älskar att uppgradera datorer :rolleyes:

Visst är det kul, framförallt om det är samma sak som ska uppgraderas på samtligt... :hihi Fast du slipper väl hårdvarubiten iaf?

Bytte moderkort på Dell servrar för ett gäng år sen.. 312st har jag för mig att det var... Vi gick i skift och ändå så blödde man om fingrarna när man var klar...

Visst är det kul, framförallt om det är samma sak som ska uppgraderas på samtligt... :hihi Fast du slipper väl hårdvarubiten iaf?

Bytte moderkort på Dell servrar för ett gäng år sen.. 312st har jag för mig att det var... Vi gick i skift och ändå så blödde man om fingrarna när man var klar...

Uppgraderade bara OS:et på min egna burk.. det räcker :D

Alltid lika spännande att se om något kraschar så man måste börja fixa till alla tweaks man gjort igen.

Till en början bootade den med en gammal kärna vilket fick X-servern att lasta cpu:n med 100%. Blev lite segt att jobba* då. Efter lite pill i Grub löste det sig så nu är det full fart igen.

*läs surfa

Klockan säger att det snart är lunch... vv.se säger att det är flera plusgrader i backen... undrar om man inte skall ta lunch nånstans som kräver en liten hojtur. :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing