Skriv-vad-du-vill-tråden

Nån som känner för att byta jobb??

Vi behöver 3 DSS tekniker pretty much på en gång...
DSS står för Desk Side Support.
dvs supporta användare i det dagliga arbetet med allt vad microsoft, Lotus Notes (programmet från helvetet!) och databaser heter, till byta disk i en server....
Cert i MS produkter är ju alltid nice men jag har då faen inget men klarar mig bra ändå... =)

...petitesser...

Petisjoer heter det väl?? :hihi

Last edited:
...petitesser...

Jag vet, men tänkte bara om du inte visste vad de hette. :)

Nån som känner för att byta jobb??

Vi behöver 3 DSS tekniker pretty much på en gång...
DSS står för Desk Side Support.
dvs supporta användare i det dagliga arbetet med allt vad microsoft, Lotus Notes (programmet från helvetet!) och databaser heter, till byta disk i en server....
Cert i MS produkter är ju alltid nice men jag har då faen inget men klarar mig bra ändå... =)

Cert är för n00bs. :)

Det låter ganska precis som jobbet jag är teamleader för idag minus Lotus Notes som jag inte vill röra med tång.
Och just det, vi söker en tekniker (typ samma som DSS fast vi kallar det för vad det är) :)

Absolut, kommer kolla F1 hemma och SBK på O´Learys med Skitsnack. :)

Lördag 27 mars
03.55, Viasat Motor: Australiens GP - Träning 3
06.55, Viasat Motor: Australiens GP - Kval

Söndag 28 mars
07.30, Viasat Motor: Australiens GP - Race
:yoparty

Vilket O'learys hänger du på för å kolla på SBK?

Vad ere för ställen ni behöver tekniker till, är det bra betalt å är det normala arbetstider... :D

gääääääääääääääääsp...glöm inte att ställa fram klockan nu friends..sommartid...

Lördag 27 mars
03.55, Viasat Motor: Australiens GP - Träning 3
06.55, Viasat Motor: Australiens GP - Kval

Söndag 28 mars
07.30, Viasat Motor: Australiens GP - Race
:yoparty

Vilket O'learys hänger du på för å kolla på SBK?

Vad ere för ställen ni behöver tekniker till, är det bra betalt å är det normala arbetstider... :D

Vi hade snackat med O´Learys på Östermalm som gick med på att visa det för oss...

Bra betalt är relativt... :)

Vi hade snackat med O´Learys på Östermalm som gick med på att visa det för oss...

Bra betalt är relativt... :)

Åfan! Han som äger stället e riktigt schysst faktiskt så jag e inte förvånad att de gick med på det! Har fortf. inte besökt stället, bara levererat dit ett par gånger. Gångavstånd hem :) Men jag e inte bjuden så jag blir hemma ;)

Jag e nog för trött iaf..! Kalas igårkväll, upp tidigt å kolla F1, upp till Lelles å provade massa skinnställ å hittade ett trevligt som jag tog med mig hem, och sen hela vägen ner till Södertälje för nästa kalas å NU helt slut hemma.....!

Hoppas ni får trevligt på OL!:yoparty

Jag är i alla fall hyfsat positiv...

När vi satt fast på Reykjaviks flygplats i helgen efter diverse vulkanutbrott, trasigt flygplan och därefter strejk så ringde ett företag och sa att sambon fått ett nytt jobb.

Perfa, tänkte vi, då slipper vi det problemet efter sommaren när dottern väl ska börja på dagis. I torsdags ringde dom och frågade om hon kunde börja imorgon.

Det var bara att säga hej till chefen (varit på annan arbetsplats sen v47) och därefter lämna in pappret om pappaledig fram till september :tummenupp

Hoppas nu bara att man får liiite sovmorgon, tror dottern fortfarande vill så lite längre än vanligt så här efter semestern.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing