Skriv-vad-du-vill-tråden

Åh! En hallonbåt! :kär



Ja, vad gör jag idag. Javautvecklare. Och lite .Net, PHP, ASP, Serveradmin & konfig... Och så dricker jag kaffe såklart! :D

Hmmm inget vi behöver på Unisys eftersom vi inte håller på med programmering men jag ska kolla runt lite...

Kan istället börja berätta om alla de härliga stunderna då kanske... de är klart i majoritet. :tummenupp

Må så vara men dom där EckLiGA barnbakterierna får ju fågelinfluensa, kol och HIV att verka som en nysning... :mad:
 
Last edited:
Ja. Det är väl jobbigt å dricka kaffe... ;)

Jobbigt? Njae det vet jag inte... nödvändigt är det helt klart..
Det jobbigaste är väl att masa sig alla 15 metrarna till kaffestationen
och sen välja vad man vill ha... :hihi
 
Jobbigt? Njae det vet jag inte... nödvändigt är det helt klart..
Det jobbigaste är väl att masa sig alla 15 metrarna till kaffestationen
och sen välja vad man vill ha... :hihi

Det är väl jobbigt? Iaf på morgonen... borde finnas ambulerande kaffeserveringar på kontoret. :gnissla
 
Det är väl jobbigt? Iaf på morgonen... borde finnas ambulerande kaffeserveringar på kontoret. :gnissla

inte för mig... Masar mig in genom bakdörren (som vanligt!!),
släpar mig mot rökbalkongen och slinter in koppen i kaffemaskinen som bekvämt nog
står mitt emellan bakdörren och balkongen.. :hihi

Men det där med kaffevagn lät ju sjysst... :D
Jag vill ha tillbaka 40 talet när cheyorna sprang runt och servade oss viktiga killar...

:springerochgömmermigförcheymaffiansomdenmanjagär

:skrattaåt
 
Men det där med kaffevagn lät ju sjysst... :D
Jag vill ha tillbaka 40 talet när cheyorna sprang runt och servade oss viktiga killar...

:springerochgömmermigförcheymaffiansomdenmanjagär

:skrattaåt

Det blir du som får springa med kaffevagnen i ett litet sött förkläde:

112724_frenchmaid_big.jpg
 
Morrn morrn.
Så sitter man på jobbet igen och har det gött... och ikväll har jag anordnat teamevent... blev som vanligt tråkig Bowling men bärsen efteråt (och undertiden) gör det nog roligare. :)
Måste ju se till så grabbarna har det lite skoj också. :)
 
Idag är det bara mooooooooooooooooorning.. :/
Fredag till trots...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top