Skriv-vad-du-vill-tråden

Ähhh... Du måste ha lite humor, brorsan som jobbade som lastbilschaffis förut garvar så att han håller på att pissa på sig när han ser det avsnittet...:D:D

Men det är det inte sagt att jag inte tyckte det var roligt. ;) Jefla dårar är vad dom är på TopGear. Precis min typ av show. :D

Tack för länken föressten! Har jag att göra ikväll. :)

Förresten, nån som har tips på bra after work som är lite halvlugnt trots att det är löningsfredag?

Ahhh, en vecka tills man sitter på flyget till USA och Karibien. 8 dagar med brorsans blivande fru i Orlando och sedan ytterligare 10 dagar med brorsan på kryssning i Karibien innan man tittar tillbaka i Sverige igen...:)

Kommer garanterat köpa något väldigt mycket åranscht till någon här i tråden då jag själv kommer köpa en hel del med tanke på det billiga priset.... :yoparty

Undrar om KTM gör åranscha d***os???

Ganska flexibelt... innerstan, söder, k-holmen.
Hemma hade kunnat bli trevligt fast det får bli en annan gång... eller AAW :)

På Kungsholmen är mitt favvohak McKinleys... de satsar på Svenska mikrobryggerier och kan därför har några riktigt smarriga öl på fat. :)

City så är pressklubben trevlig... annars som AW gillar jag hotellbarer.

Undrar om KTM gör åranscha d***os???

ett måste!! :fakta
:hihi

Åååååå frreeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

Go morron alla!!

Sååååååååååååååå SKÖNT att det är fredag! :)

Yeeeaaaaaay!

Om två timmar bär det av upp till Umeå... En spännande liten roadtripp
för att ta död på tristessen i sthlm... =)
Extra spännande med tanke på det utlovade lilla snöovädret... :D

På Kungsholmen är mitt favvohak McKinleys... de satsar på Svenska mikrobryggerier och kan därför har några riktigt smarriga öl på fat. :)

City så är pressklubben trevlig... annars som AW gillar jag hotellbarer.

Hotellbarer är trevligt. Problemet är väl att det är många som tycker det, särskilt en lönehelg.

Tack för tipsen!

22 grader varmt och solsken, snart AW i trädgården på jobbet!!!

Det jag tyckte var jobbigast med sånt väder på Teneriffa var att jag inte hade hojen där... känns det inte lite så?
Att man hade alla förutsättningar... utom själva hojen... var extremt frustrerande.

ÄNTLIGEN HEMMA!!! Skönt att slippa alla odugliga jävla idioter till chefer/arbetsledare ett par dagar...

Nu blir det en liten pilsner...:fyllisar

Det jag tyckte var jobbigast med sånt väder på Teneriffa var att jag inte hade hojen där... känns det inte lite så?
Att man hade alla förutsättningar... utom själva hojen... var extremt frustrerande.

Inte det minsta sugen, vägarna är under all kritik och trafiken är helt vanisinnig!!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025