Skriv-vad-du-vill-tråden

Torsdag är nice! :D

Själv så skulle man regga sig för Lenovo cert.. Gjorde så och då visar det sig att
dom ska ha 24 timmar på sig för att verifiera min registrering..*suck*
Till det hela hör att man måste vara reggad i ett annat system först innan man ens kan
regga sig hos dom... :gråta

Det som bekymrar lite är att hon är ett bevis för att evolutionsteorin inte fungerar.

Finns för mycket sociala skyddsnät idag för att Darwin ska få så mycket att säga till om... Överlever man alla dumheter man gör som ung så överlever man det mesta.. :D

Hehe...
Fick precis blommor från chefen till den supersena chauffören som var anledningen till avbruten rond o övertid o liknande i måndags...
*extraordinär* (Som han kallade min insats i sitt samtal till min chef i tisdags när han skulle tacka så hemskt mycket...)

Haha... dagen är nog rätt okej ändå... trots att det vräker ner ännu mer snö nu?? Kommer det någonsin sluta snöa typ??

Haha... dagen är nog rätt okej ändå... trots att det vräker ner ännu mer snö nu?? Kommer det någonsin sluta snöa typ??

Här på jobbet har de börjat skotta taken så inte de ska falla in framöver i produktionen.. :tummenupp
Själv sitter jag skyddad i min lilla bunker.. Hahaha

Här på jobbet har de börjat skotta taken så inte de ska falla in framöver i produktionen.. :tummenupp
Själv sitter jag skyddad i min lilla bunker.. Hahaha

Jotack... Här är det ca 15 grabbar uppe på taket med.. El ja förutom ovanpå min kur... Men det är ingen fara på mitt tak då det är riktigt tak.. ovanför lagret är det ju sånt där mjukt tak el nått sånt...

Funderar på om man skulle skotta ner snön från balkongen så den inte helt plötsligt hamnar hos grannen... Vart faen ska jag sova då liCksom ba?!?!?
:hihi

Jotack... Här är det ca 15 grabbar uppe på taket med.. El ja förutom ovanpå min kur... Men det är ingen fara på mitt tak då det är riktigt tak.. ovanför lagret är det ju sånt där mjukt tak el nått sånt...

Är det i det lagret som den där Ismannen jobbar? :D

Last edited:
Jag får gratulera, du tog inlägg n:r 27000!:):tummenupp

:yoparty:yoparty:D

Har det gått bra för dig idag?:hihi

Spenderade en evighet och några timmar med att backa med trilsket släp när jag hade jävulsk huvudvärk upphöjt till 5 och var på allmänt dåligt humör. Tror jag närpå skrämde slag på min lärare där ett tag. :goffasjåklad

Nästan så man skulle kunna tro att det är måndag... :hihi

:mad: :mad:

Nu: Sova. Förhoppningsvis kan inget gå fel när jag sover. Iofs så drömde jag för inte så länge sen att jag skulle fickparkera med både trailer och släp och det kan jag säga gick inge vidare... :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph