Skriv-vad-du-vill-tråden

Det värsta är att jag har faen svårt att hinna få ihop hojen om det smälter inatt eller närmsta månaden... :(

Kollade på nyheterna igår, på onsdag ska det tydligen komma in ett sjuhlvts oväder med snö över hela sverige...

[SIZE="1[COLOR="White"][/COLOR]"]pssst. måndagar suger![/SIZE]

Snööööööööööööööööööööö på onsdag....

Ååå just det .... SISTA MÅNDAGEN PÅ LÄÄÄNGE::: ja på det här jobbet i alla fall....:D

Jo jag såg det... men hette du inte det innan eller är jag bara med
på för många forum??? :D

Nope, har inte hetat det på något forum alls... däremot flaggade jag här innan jul att jag bett Swedie ändra till det. Vill ju inte bli betraktad (mer än vanligt) som en newbie bara för jag har nytt nick.

Men nu kan jag tjacka tröja utan att skylta alltför mycket med vem jag är. :)

Nope, har inte hetat det på något forum alls... däremot flaggade jag här innan jul att jag bett Swedie ändra till det. Vill ju inte bli betraktad (mer än vanligt) som en newbie bara för jag har nytt nick.

Men nu kan jag tjacka tröja utan att skylta alltför mycket med vem jag är. :)

Jaaahaaaa... Ja det kan ju förklara varför jag känner igen det då... :D
Jo det kan väl vara bra, och sen retar det säkert gallfeber på nån
vegan.. :D

Det värsta är att jag har faen svårt att hinna få ihop hojen om det smälter inatt eller närmsta månaden... :(

Kollade på nyheterna igår, på onsdag ska det tydligen komma in ett sjuhlvts oväder med snö över hela sverige...

Då kan jag sitta här och vara skadeglad att ni inte kan köra hoj UTAN MEJ! :p

Hade tänkt nu när jag äntligen är klar med den här jefla lastbilsteorin att jag skulle skriva A-teorin och få även det överstökat. Men så säger serringen på vägverket att man måste ha gjort riskutbildningen innan man skriver teorin och då måste man kunna det här med att köra också... :brinnerup

Ja det tycker jag med...
men vaffan... du skrek måndag... då skrek jag snö... :hihi

Mäh... Taskmört...
Bara för att MÅNDAAG är kul ska väl inte du säga snö... *morr*

Hade tänkt nu när jag äntligen är klar med den här jefla lastbilsteorin att jag skulle skriva A-teorin och få även det överstökat. Men så säger serringen på vägverket att man måste ha gjort riskutbildningen innan man skriver teorin och då måste man kunna det här med att köra också... :brinnerup

P det roliga i det hela är att man kan inte göra den där jäkla riskutbildningen någonstans än... :glömdet
Kan nog dröja till minst april innan du kan funder på något med hojkort tyvärr... :(

Last edited:

Är det bara åka som är problemet så kan du nog få åka med någon.:)

Äh sånt har jag väl konstant?? HAr du hört mig prata nån gång??? *bjuder på sig själv* eeh vänta det där kan nog misstolkas...*asg*

Nej det handlade om att jag hittade bilder på min finfina hoj... Hihi...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

Braaa försök gulle... :)
Vad händer om jag skriver MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAG!!!!! :D *testar gränsen på Pluggens sanity*

don´t push it..man vet aldrig när du behöver passera arlanda nästa gång...:D

Pssst...måndagar är grymma...

Last edited:
Mäh... Taskmört...
Bara för att MÅNDAAG är kul ska väl inte du säga snö... *morr*

P det roliga i det hela är att man kan inte göra den där jäkla riskutbildningen någonstans än... :glömdet
Kan nog dröja till minst april innan du kan funder på något med hojkort tyvärr... :(

Kommer inte ha nåt jobb med tillhörande lön innan april ändå så. Och det här med att det inte finns nåt ställe att göra det så gör det lite jobbigt att jag inte vet NÄR man kommer kunna göra den. :/
Känns ungefär som den här YKBn vi behöver göra. Vet inte NÄR vi kan göra den för det är knappt att vägverket har koll på det och det MÅSTE vara klart innan första mars eller så skiter sej praktiken för oss. :/

Är det bara åka som är problemet så kan du nog få åka med någon.:)

Man vill ju kjöra också men om det inte går så kan det vara skoj att åka med också. :)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...