Skriv-vad-du-vill-tråden

Nope, orange är en färg. Åranscht är ALLT som har det onämnbara märket, oavsett vad det är. Det kan vara kläder, prylar, "hojar" whatever. Åranscht är eCkLiGT!!! :mattias

(tyvärr finns det en del detaljer på de vackra Husabergarna som har inpräntat det där eCkLiGa namnet, men tyvärr är det ju så med vissa parasiter, de är nödvändiga för vissa högre stående väsens fortlevnad... *muttrar*)

Jaaahaaaa.. du menar såååå..

man skulle alltså kunna säga att husaberg är det bästa av det bästa
med det bästa av det åransha inbyggt...
Därav servicegraden på di blåe då eller?? :hihi

Nope, orange är en färg. Åranscht är ALLT som har det onämnbara märket, oavsett vad det är. Det kan vara kläder, prylar, "hojar" whatever. Åranscht är eCkLiGT!!! :mattias

(tyvärr finns det en del detaljer på de vackra Husabergarna som har inpräntat det där eCkLiGa namnet, men tyvärr är det ju så med vissa parasiter, de är nödvändiga för vissa högre stående väsens fortlevnad... *muttrar*)
Min sunkiga geggmoppe är GUL :mad:

:va Söndagen försvann i en enda dimma av sömn och skallebank
vaknade i dag och vart förvånad när planeringen ringde :rolleyes:hade söndag i dag med :)

Nu piggare och ska se om jag kan orka med 2 nätter sen blir de tåg resa norr över (igen).

Jaaahaaaa.. du menar såååå..

man skulle alltså kunna säga att husaberg är det bästa av det bästa
med det bästa av det åransha inbyggt...
Därav servicegraden på di blåe då eller?? :hihi
Njaeee, som tur är är det inga vitala delar som är åranscha, de flesta går att byta ut mot icke-åranscha i efterhand. Men visst, di däringa åranscha har nog lärt sig ett och annat av de vackra. :rolleyes:

Det är inget fel på servicegraden på de vackra blå-gula för övrigt, det är oftast fel på puckona bakom servicen. Eller icke-servicen... :brinnerup

Min sunkiga geggmoppe är GUL :mad:
Din sunkiga geggmoppe behöver inget särskilt namn, den bara är. Ungefär som du. Gamlo. :mad:

:va Söndagen försvann i en enda dimma av sömn och skallebank
vaknade i dag och vart förvånad när planeringen ringde :rolleyes:hade söndag i dag med :)

Nu piggare och ska se om jag kan orka med 2 nätter sen blir de tåg resa norr över (igen).
Skönt att höra att du är piggare. När du inte svarade på om jag skulle komma över med must och bullar så blev jaglite fundersam en stund... :)

Jag bara undrar, hur är en resa när den är tåg? :va

:tungan

/Dr. Ygo

Last edited:
Fast den åranscha glöggen var god den. :)

Julmust = Check
Glögg x3 sorter = Check
Lussebullar = Check
Pepparkakor = Check
Julpyntat = Check
Utomhusbelysning a'la Griswold = Check
Julklappar = Check

Lussebullar: check

När jag kom hem i söndags så klev jag in i ett moln av lussebullsdoft. De har äntligen blivit prov smakade nu. Goda var dom... utan russin till och med! :yoparty
Finns ju en del som har ofoget för sej att ha massa russin i degen så man blir tvungen att dissikera skiten innan den går att äta. :mad:

Last edited:
Skönt att höra att du är piggare. När du inte svarade på om jag skulle komma över med must och bullar så blev jaglite fundersam en stund... :)

Jag bara undrar, hur är en resa när den är tåg? :va

:tungan

/Dr. Ygo

:rolleyes: segt virke i mej siddu så jag blir frisk fort :) :va eller var de för att jag sov 90% av tiden :D

Och på B svarar jag:
:5sure:6surkart:fatta!:sissy

Go´morron......

:tummenupp:) God Natt :D

Last edited:
Tjoho! Nu tycker jag att ni gör såhär: Klickar på denna länk, klickar på första luckan i kalendern, fyller i era namn och en hälsning till alla frusna hemlösa kissar och vips! Så har ni gett ett kilo kattmat till Kattstallet! :tummenupp

Ja, jag är såld på katter. :tungan

Edit: Baralägger till att om ni inte gör det så skvallrar jag för tomten... ;)

Last edited:
Julkalenderbild #1

Granpyntet är snart klart och här kommer den första bilden på vad som kommer att hänga i granen i år.

Och jo, jag vet att det är knäppt, men det är liksom halva grejen. :D

Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

Bifogat

• Julkalender 1.jpg
    Julkalender 1.jpg
    206.8 KB · Visningar: 32
Granpyntet är snart klart och här kommer den första bilden på vad som kommer att hänga i granen i år.

Och jo, jag vet att det är knäppt, men det är liksom halva grejen. :D

Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

Det där ser ut som en figur i ett TV-spel.:va:D

Bild #2

Om jag kan övertyga den lilla om att granen ska stå uppe redan till Lucia, kommer det här att hänga i granen till lussefikat...

:)

Bifogat

• Julkalender 2.jpg
    Julkalender 2.jpg
    219.5 KB · Visningar: 34
Ja jag ser då faen inte vad det är...
Håller med Pluggen... Space Invaders monster!

spaceinvaders.gif

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...