Skriv-vad-du-vill-tråden

Om jag ställer mej vid pallen med mulJust inne på ICA MAXI imorgon och fysiskt hindrar folk från att komma åt musten, tror du att Tomtefan, flåt, jag menar Tomtefar, givetvis, kan komma med nån schysst, hård klapp till mej med?:tungan Och då menar jag inte en sån som de hårda smällar som man kan åka på här hemma för tillfället...:rolleyes:

S.Pyrlitegallanu
1. Nu tycker jag att du ska sluta gnälla, du vet ju att det är slut på eländet snart. :kiss

2. Varför tänker jag på snusk när du pratar om hårda klappar? :rodnar

3. Du får väl komma hit på lussefikat så får du se hur snäll Tomtefan kan vara. :lol (Darkwing revisited)

min yngsta dotter vill ha låten som innehåller "medi medi mighty moe"....eller nåt sånt.....en tjej som sjunger..........

Jättelätt.........*not*
Hur ny är låten?

Excellence (Popstars) gjorde en låt för flera år sedan (när min skrutt var en mindre skrutt 2001) som heter Eenie Meenie Miny Moe, skulle det kunna vara den? Tjejband, iofs inte bara en tjej som sjunger, men om man bara hör den så låter det så och ser man dem så är det inte så stor skillnad. :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SZHxVcco4LM&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SZHxVcco4LM&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nu blir ju man nyfiken vad det är du jobbar med. :o

Njaeij, inget speciellt...
Om du frågar alla fina snälla människor och vänner jag har (huliganer anm. ;)) i denna tråden, så består mitt s.k jobb i att åka runt till olika exotiska platser på jorden, göra roliga saker, äta gott, dricka drinkar och bara ha det bra :D

Njaeij, inget speciellt...
Om du frågar alla fina snälla människor och vänner jag har (huliganer anm. ;)) i denna tråden, så består mitt s.k jobb i att åka runt till olika exotiska platser på jorden, göra roliga saker, äta gott, dricka drinkar och bara ha det bra :D

Jaha, är det såååå det låter nu?!? :lol

Joråsåatte... Dr:n själv är en glidare. :rolleyes:
Med rätt att ställa till elände. :fakta

:kiss

Här får du nåt gott och nyttigt: :400g.blåfazersjokkelakaga
Ärligt, det finns verkligen inget bättre val av sjåklaaa än den! :fakta

Last edited:
Vad skulle funka bra som vinterhoj i stockholmsområdet? Fått för mig att t.ex. XT660 skulle vara kanon för det... eller har jag fel?

Hörrni, om man tappar oljefiltret i backen och det får en liiiiten bula, är det obrukbart då eller är det bara om det går hål i det?

/KlantKrister

Vad skulle funka bra som vinterhoj i stockholmsområdet? Fått för mig att t.ex. XT660 skulle vara kanon för det... eller har jag fel?

en XT med kanske findubb så har du ngt grymt att leka med ute i skogen också..:tummenupp

har själv haft en för många år sen..grym hoj och med lite godis så går den som en skållad råtta..:D

en XT med kanske findubb så har du ngt grymt att leka med ute i skogen också..:tummenupp

har själv haft en för många år sen..grym hoj och med lite godis så går den som en skållad råtta..:D

Jo, skogen är ju också skoj men det primära skulle vara att köra på gatan under vintern...

Och då menar jag inte en sån som de hårda smällar som man kan åka på här hemma för tillfället...:rolleyes:

S.Pyrlitegallanu

Ooooh... Nån har samlat lite för många balkongpoäng och inte gått ut på
balkongen än?? Biiig miiiistaaaaakee! Hoppas det är lite bättre idag?

Hörrni, om man tappar oljefiltret i backen och det får en liiiiten bula, är det obrukbart då eller är det bara om det går hål i det?

/KlantKrister

njae... Så högt tryck är det ju inte så det kommer säkerligen inte
att säga kablam och den pissar ur sig 3 liter olja... Sen om det är värt 100 spänn och chansa det får du känna efter själv.. Beror dessutom på hur den liiiiilla bulen sitter och ser ut..

Ja det skulle vara nice med en sån där lekhoj..

@Krister
Kolla med Tomas på däckproffsen om du behöver dubbade hojdäck..
Han kan säkert hjälpa dig..
Han kör med sin bumse året runt... :galen

Ooooh... Nån har samlat lite för många balkongpoäng och inte gått ut på
balkongen än?? Biiig miiiistaaaaakee! Hoppas det är lite bättre idag?

Du och jag måste nog starta en insamling till vår vän så han också kan få ett alternativt hem.

Shooter, jag bor under hojkapellet och ePagUdEn på balkongen.
Vart vill du bo ?:D

(YouTube-klipp)

TACK Yasha!! :)
Vassego'! :krama

(ibland har man tur, det är mest närminnet som blir påverkat när man blir gammal. Har jag hört... *s*)

Du och jag måste nog starta en insamling till vår vän så han också kan få ett alternativt hem.

Shooter, jag bor under hojkapellet och ePagUdEn på balkongen.
Vart vill du bo ?:D
Jag tror Shooter får ta låddan på motorvägen. :glömdet

Last edited:
Vassego'! :krama

(ibland har man tur, det är mest närminnet som blir påverkat när man blir gammal. Har jag hört... *s*)

Tur för mig att du har DET i behåll, eftersom JAG uppenbarligen inte har det! ;)
Vi slapp ett världskrig här hemma! TACK för det! :) :krama

-200g!!!!

snart e jag där jag vill vara!!

Grattis! :)

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...