Skriv-vad-du-vill-tråden

Må fan ta den förbannade gammeln som gör att man vaknar klockan-tidigt-som-satan en söndagsmorgon, nu fattas det bara att min genetiskt defekta granne sätter igång att banka nu också så är lyckan gjord.:huvet:huvet:mad::huvet

och som grädde på moset så är det MÅÅÅÅÅNDAG igen imorgon..

TJoooohooooooOOOOooooOOOOoooOOOO

Må fan ta den förbannade gammeln som gör att man vaknar klockan-tidigt-som-satan en söndagsmorgon, nu fattas det bara att min genetiskt defekta granne sätter igång att banka nu också så är lyckan gjord.:huvet:huvet:mad::huvet

Gammeln verkar ha lagt sej till ro här igen. Gick just upp. :)
Iofs så vaknade jag vid fyra imorse men det är en rest från den tiden då katten kom in till mej vid fyra på morgonen och tyckte att jag skulle släppa ut honom. Av ren vana fortsatte man vakna vid den tiden även fast man inte hade nån katti huset. :brinnerup

Gammeln verkar ha lagt sej till ro här igen. Gick just upp. :)
Iofs så vaknade jag vid fyra imorse men det är en rest från den tiden då katten kom in till mej vid fyra på morgonen och tyckte att jag skulle släppa ut honom. Av ren vana fortsatte man vakna vid den tiden även fast man inte hade nån katti huset. :brinnerup

Åhhhh... Du behöver inte oroa dig, gammeln komer efter dig med...:brinnerup

och som grädde på moset så är det MÅÅÅÅÅNDAG igen imorgon..

TJoooohooooooOOOOooooOOOOoooOOOO

Om du lägger till en skvätt Skydrol till din signatur så har du min arbetsplats...

Last edited:
Så vad är oddsen på Laddbrokes att SMHI prickar rätt idag så det kanske kan bli lite mc-åka? Någon som har färsk rapport från landsvägarna runt staden? Vad är logiken med att om jag går in på trafiken.nu så hamnar jag i skåne och om jag går in på trafiken.se så hamnar jag i staden?

Denna söndag börja med massa frågor...

Som måndagar exempelvis... :rolleyes:

Du kanske ska lyssna lite till dina egna kloka ord? :kiss

precis.....

Yasha som verkar ha ngn såndär " arsle " period nu har jag hört..:arsele:arsele

Men nu älskade vänner...

NU E DET SNART MÅÅÅÅNDAG IGEN..

Tjooohoooooooooooooooooooooooooooooooooo:banana:banana

*nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag*
*snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag* *snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag*
*snart måndag* *klappa och sjung med* *nuuu e det snart mååååndag...måååååndag...mååååååndag**snart måndag* *klappa och sjung med*

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman