Skriv-vad-du-vill-tråden

:rofl :rofl :rofl
Så borde en arbetsdag se ut...:D
Jag har inte lyckats komma undan med att sova på jobbet. Än. Men snackar skit gör jag tamejfan 90 % av tiden, så det är väl rätt lyckat? :rolleyes:
Nu är jag ju inte expert längre, så nu bara svamlar jag. Mer än annars. :D

Jag har inte lyckats komma undan med att sova på jobbet. Än. Men snackar skit gör jag tamejfan 90 % av tiden, så det är väl rätt lyckat? :rolleyes:
Nu är jag ju inte expert längre, så nu bara svamlar jag. Mer än annars. :D

+7 på det! Övriga 10% går åt till att hämta nytt kaffe.

Sova och prata skit? :trött

gör man ju som oftast..en annan slår bara på telefonen så e man på jobbet så att säga..sen om man fortfarande sitter kvar i sängen med kaffekoppen...:tungan

för övrig så e det SÖNDAG imorgon..dagen före den uuuunderbaaara MÅNDAGEN..:D:yoparty:Bugar:banana

+7 på det! Övriga 10% går åt till att hämta nytt kaffe.
Jag trodde det var den tiden som gick åt till att surfa på SH?!? :lol (jag dricker inte kaffe)

gör man ju som oftast..en annan slår bara på telefonen så e man på jobbet så att säga..sen om man fortfarande sitter kvar i sängen med kaffekoppen...:tungan

för övrig så e det SÖNDAG imorgon..dagen före den uuuunderbaaara MÅNDAGEN..:D:yoparty:Bugar:banana
Ja, det är så najs att ligga kvar i sängen, med datorn i knäet och ändå vara i full jobb mode. :D

Måndag är najs. :krama

Last edited:

Men för oss andra som måste återgå till den Skydrol doftande vardagen är det fan inget underbart med måndagar... Därför föredrar jag att njuta av mina helger eftersom jag har begränsat med ledig tid...

Men för oss andra som måste återgå till den Skydrol doftande vardagen är det fan inget underbart med måndagar... Därför föredrar jag att njuta av mina helger eftersom jag har begränsat med ledig tid...
Du har väl ledig tid de andra dagarna också? Även om det inte är lika många timmar som på helgdagarna. :krama

Må fan ta den förbannade gammeln som gör att man vaknar klockan-tidigt-som-satan en söndagsmorgon, nu fattas det bara att min genetiskt defekta granne sätter igång att banka nu också så är lyckan gjord.:huvet:huvet:mad::huvet

Morrn morrn.

Barnfri och hundfri och ända vaknar jag vid 5 och kan inte somna om... god damnit.
Tur det var MotoGP på tv i alla fall. :)

Gåmåjjån !

Bygger hoj och lallar som fan !!!

LALALAAAAA:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...