Skriv-vad-du-vill-tråden

Har du lumparminnen? Vid 26 så hörde det till undantagen att man pratade om sånt...:)

Skål!!!111

Är du en sånhärninga nykterist?

Jaföfan. Förläggningssoldat/förare vid S1. :yoparty

Det råkade bli så. :p Gillar inte smaken av alkohol och det enda alkoholhaltiga jag tycker om är cider och smirnoff ice. Men om det serveras så brukar det för det mesta även finnas cola till hands och jag tycker det är så mycket godare så dricker hellre det. Så dricker i princip aldrig alkohol. Men är man på fest är det knappast nån som klagar får då har man ju en nykter person som mer än gärna tar en runda med bilen mitt i natten. :D Är ju så kul att köra bil.

Det råkade bli så. :p Gillar inte smaken av alkohol och det enda alkoholhaltiga jag tycker om är cider och smirnoff ice. Men om det serveras så brukar det för det mesta även finnas cola till hands och jag tycker det är så mycket godare så dricker hellre det. Så dricker i princip aldrig alkohol. Men är man på fest är det knappast nån som klagar får då har man ju en nykter person som mer än gärna tar en runda med bilen mitt i natten. :D Är ju så kul att köra bil.

KÅLLA GSXR1100R enna ny fylleschåförrr !!½

'

hembränt och lingon.. blev för övrigt välkänd på universitetet som bästa bryggaren..byggde nog en 8-10 hembrännings apparater under den tiden..:D

KÅLLA GSXR1100R enna ny fylleschåförrr !!½

nati natti pucken..dags att nana kudde nu va ??:D

Last edited:
'hembränt och lingon.. blev för övrigt välkänd på universitetet som bästa bryggaren..byggde nog en 8-10 hembrännings apparater under den tiden..:D

När jag låg i lumpen så hade jag en polare som hade hembrännings apparat, dessvärre så hade han lite bråttom så det blev aldrig av att han körde den, utan han och hans polare drack mäsken istället...:D

Hörru du din Duracellmatade bokstavskombination dricker ju sprit sämre än en lavemangmatad myrslok.

Inte sniffa mer nu på Califonia W tetran.
Du blir så där jobbigt fnittrig då.:D
'

hembränt och lingon.. blev för övrigt välkänd på universitetet som bästa bryggaren..byggde nog en 8-10 hembrännings apparater under den tiden..:D

nati natti pucken..dags att nana kudde nu va ??:D

Rajrajraj... :fyllisar

De hade schpriiiiiit i loungen på Gardermoen också! :dricka

Jag har förresten kommit på en BRILJANT idé om jag får säga det själv!

Varför inte införa måndagspub en dag i månaden, självklart på en måndagkväll för att fira denna fantastiska veckodag och så tjör vi denna pub på TGI Friday's så blir till och med måndagshatarna glada! :yoparty

Nå, vad säger ni? En after work/måndagspub snart eller?!? :)

Varför inte införa måndagspub en dag i månaden, självklart på en måndagkväll för att fira denna fantastiska veckodag och så tjör vi denna pub på TGI Friday's så blir till och med måndagshatarna glada! :yoparty

Stanna i Norge !:mad:

En after work, gärna, men på en måndag? Problemet med måndagar är ju att man är så själsligt död man kan bli...:död

Last edited:
Stanna i Norge !:mad:

Nu ska vi vara glada att vi har Darkwing Yasha som piggar upp tillvaron och ger oss :whip när vi behöver!:D:D

För sent! :finger

Det var fan vad du är svår då. Du får väl låta bli att komma då, vi andra äter baby back ribs och dricker margaritas på måndagen helt enkelt. Du slipper. :rolleyes:

No, I'm easy... Speciellt på helger!:banana

Last edited:
Det var fasen vilken klibbhjärna du skulle ha, komma ihåg allt skit man producerat ur chipstuggen....

Numera kanske damen har lön, misstänker att du inte är statligt anställd längre...
Japp, kvinnotyp du vet. Allt klibbar fast. Iaf allt oväsentligt. :rolleyes:

Lön? Jag?!? Jag är miljömupp, miljömuppar jobbar ideellt. :död

Hörru du din Duracellmatade bokstavskombination dricker ju sprit sämre än en lavemangmatad myrslok.

Inte sniffa mer nu på Califonia W tetran.
Du blir så där jobbigt fnittrig då.:D

djävla snikkarslok..dricker dig lika lätt under bordet som jag passerar dig som ett möte på bulten..:D:D

SKÅL!

Här softas det framför TV´n med frun... hoppas ni får en bra helg, själv skall jag skruva klart halltaket och sen spackla satan. Blir nog en STOOOOOR whisky imorgonkväll.

Allt bra händer på måndagar :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...