Skriv-vad-du-vill-tråden

goooooooooooooooooooooood mooooooooooooooooooooorning... :D

Å det är ännu en underbar MÅNDAG!!!!!!!! :petarpåPluggensåhanintemissar :tuttar:krama:tungan

ÅÅÅÅÅHHHHH va snällt att du gör det så att jag inte missar att det är en förbannad måndag idag...:mad:

Jag?? *himlar med ögonen*
Absolut inte... Jag är bara liiiiiiiiiite uttråkad för att alla jäfvla människor har annat för sig än att hålla mig sällskap i skrivvadduvilltråden på SH...

Det KAN ju bero på att vi andra har såna häringa "jobb" som vi måste låtsas sköta ju...:huvet

Last edited:
ÅÅÅÅÅHHHHH va snällt att du gör det så att jag inte missar att det är en förbannad måndag idag...:mad:

Det KAN ju bero på att vi andra har såna häringa "jobb" som vi måste låtsas sköta ju...:huvet

Ja det klart jag gör... Det är bara för att jag är sååååååååå snäll... Vore ju dumt om du missade det liksom... ;)
:krama

Men alltså... Va fan... Byt jobb??? ;)

Go´morron........*sträcker på sig*.........

Låt mig gissa... Vaknat nyss??? Jäkla semesterslappare... *asg*

Last edited:
Ska prova att trämna idag - går inte längre Tant har svällt upp så mycket att jag har växt ur täcket...

Hmmmm... Jasså??? Såg inte det i lördags i alla fall...
Tror minsann att Tant inbillar sig... :D

GODMORGON era slappisar!!

Själv har jag snorat och hostat mig igenom natten, skitkul med förkylning på sommaren plus att två av mina tre katter har envisats med att sova PÅ mig, men det kanske är bra med värme på bröstet mot hostan:confused:

Ska efter intag av Ipren o Alvedon försöka gå ut och klippa gräset åtminstone så man inte behöver skämmas allt för mycket för sin ovårdade tomt.

Hmmmm... Jasså??? Såg inte det i lördags i alla fall...
Tror minsann att Tant inbillar sig... :D

Tant har en himla skev självuppfattning, det har jag också konstaterat:tummenupp

Last edited:
GODMORGON era slappisar!!

Själv har jag snorat och hostat mig igenom natten, skitkul med förkylning på sommaren plus att två av mina tre katter har envisats med att sova PÅ mig, men det kanske är bra med värme på bröstet mot hostan:confused:

Ska efter intag av Ipren o Alvedon försöka gå ut och klippa gräset åtminstone så man inte behöver skämmas allt för mycket för sin ovårdade tomt.

Tant har en himla skev självuppfattning, det har jag också konstaterat:tummenupp

Det har hon absolut... Mycket knasigt...
Kanske vi kan ge henne lite råååsa piller så hon ändrar uppfattning???

Tant inbillar sig inte - Tant har ett litet täcke bara!!

Hmmm.. köpa större täcke?? ;)

Last edited:
Mmmmmm.......man FÅR sova lite när man har semester! :)

Ska det regna idag ????

Ja det får man faktiskt... haha... Jag har tänkt att försöka sova lite när jag har semester om tre veckor... Men det där med dränering av huset kan ju faktiskt sätta lite käppar i hjulen för mina planer.. men det får vi ta då... *asg*

Det ser inte bättre ut tyvärr... Har regnat sen 7 ute på jobbet i alla fall.. Men det ska väl sluta till kvällen.. de kastade tärning o sa det på vädret...

*gäsp*
Morgon era sjusovare.

Semester är skönt :D

Ungarna fixade egen frukost och började leka så jag skulle få sova :Bugar

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024