Skriv-vad-du-vill-tråden

Mjaha inte träna blir visst ivägskickad på en hojtur medans det inte regnar :)

Aja vem är jag att gnälla ;)

Gó morron?! God middag snarare...:D Jag vill också ha semester!!!!

:7peta De är alltid god morgon nånstans i världen så därför kan man säga god morgon jämnt :D

Och själv säger jag God Morgon till er, äntligen skönt väder så man kan sova på dagarna :banana

Vafaaaan... nu vill jag ha semester mer än någonsin... är rätt trött, lite smågrinig för att frugan jobbat kväll ganska många kvällar i rad nu (middag själv är inte skoj när man är gift) och sen en halvt smågrinig lillkille... som till råga på allt stängde av spisen när jag gjorde pommes i ugnen... så nu blev det kalla lövbiffar med färdiga pommes när de väl var klara... vafaaaan.

Finns det inget dagis som tar emot ungar i en vecka eller nåt sånt... så man kan få sakna honom lite.

igår var det helt galet.... fick rapport om att på Värmdö så stannade folk bilarna för det regnade så mycket så de inte kunde köra.

Själv kollade jag film och tänkte smålog lite åt att svärmor var ute och spelade golf här i Sollentuna... inte för att jag inte gillar henne men tycker hela grejen med golf och att inte avbryta sina rundor är larvigt.

Gud bevare mig väl... pappaledig.

Ja förstod det, har själv 4 st...

Hur mycket vatten kan det komma på en å samma gång?

Nu fin profilbild.... med din fina jacka på fina Ivan... o knäpuckarna i asfalten.... kan det bli en bättre bild??

Vafaaaan... nu vill jag ha semester mer än någonsin... är rätt trött, lite smågrinig för att frugan jobbat kväll ganska många kvällar i rad nu (middag själv är inte skoj när man är gift) och sen en halvt smågrinig lillkille... som till råga på allt stängde av spisen när jag gjorde pommes i ugnen... så nu blev det kalla lövbiffar med färdiga pommes när de väl var klara... vafaaaan.

Finns det inget dagis som tar emot ungar i en vecka eller nåt sånt... så man kan få sakna honom lite.

Helt rätt, frugan tjänar pengar och karln tar hand om barnen o spisen...
Jag tycker det är ganska skönt att numera säga till gubben min att ta hand om barnen när jag tar en tur på hojen... jag tog ju kortet 2 juni så jag har lite att ta igen... :rullandeu:squid

Last edited:
goooooooooooooooooooooood mooooooooooooooooooooorning... :D

Å det är ännu en underbar MÅNDAG!!!!!!!! :petarpåPluggensåhanintemissar :tuttar:krama:tungan

Va fan...
Har alla semester nu o sover??? Come on... :uttråkad

God morgon... nu blir det frukost efter en skön natts sömn.

Sen bär det av till Honda City för att kolla efter blinkers och nya handskar.

God morgon... nu blir det frukost efter en skön natts sömn.

Sen bär det av till Honda City för att kolla efter blinkers och nya handskar.

Nämen... Någon som är vaken... TJohoooooo... *asg*
Ja jag är lite lätt uttråkad idag... :P

De slappa jeflarna har semester....

Ska till Solna minsann

Haru problem?:)

Jag?? *himlar med ögonen*
Absolut inte... Jag är bara liiiiiiiiiite uttråkad för att alla jäfvla människor har annat för sig än att hålla mig sällskap i skrivvadduvilltråden på SH... *asg*
O så kanske jag har lite rabies?? Man vet ju aldrig... :banana:glömdet

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...