Skriv-vad-du-vill-tråden

Hmm... funderar på att lägga in om semester jag med... dessa jäkla bajsblöjor börjar stå mig upp i halsen.
Fast det är klart, det goa skrattet och lekandet gör nog att jag håller ut till september. :)

Hmm... funderar på att lägga in om semester jag med... dessa jäkla bajsblöjor börjar stå mig upp i halsen.
Fast det är klart, det goa skrattet och lekandet gör nog att jag håller ut till september. :)

Är du dagisfröken???

Jovisst är den grym, men ibland blir det jobbigt att ta hand om han... tror han håller på att få tänder... mycket skrik och överfulla blöjor.

Skönt att veta att det är många år kvar va? :tummenupp

Fast blöjtiden och tandtiden går fort över. Sen saknar man nästan tiden då dom låg där man la dem.
När dom inte frågar varför hela tiden eller argumenterar emot jämt bara för att dom kan osv :D

Men det hör till dom är ju sjukt underbara (iaf när dom sover).

Ligga där man lägger honom har han slutat med för länge sedan... han blir 1år de 26/7... han kan nu klättra upp i soffan utan problem... trappan var klar lika snart som han kunde krypa... osv osv osv.

Och jo, det är många år kvar... nummer två skall nog komma också... även fast det inte är nån bulle i ugnen så kommer vi skaffa en till.

Trots lite klagan så är det ju faktiskt bra jäkla mysigt. :)

Mindre mysigt att sitta hemma och kolla prison break med ett glas rosé och frugan jobbar på vår bröllopsdag. Men men, sånt är livet och det är sånt man får räkna med när man gift sig med en flygvärdinna.

Ahhh. Gått en promenad på 2timmar, fixat hamburgarna som skall grillas ikväll.

Kanske borde dra till stan o gå på gym1 som omväxling. Snart 1mån sen sist jag var där.

Så, nu är jag hemma igen efter en skön sväng på hojen... vart ca 12mil totalt... inte så mycket men ändå något... hade gärna kört mer men frugan blev utkallad på standby så det blir till att vara hemma med grabben istället.

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP