Izah
Tant Rosa
Izah bor du vid Sågen är detta närmaste vägen.
http://www.hitta.se/Route.aspx?orig...NGE|6566512;1634573;Badstrandsvägen;;;HANINGE
Kanon!!
optimalt planerad = är egentligen för trång lgh men med skohorn går det att fixa till;-)
lugnt, centralt läge = ligger centralt mitt bland en massa "lugna" barnfamiljer som har skrikande ungar ute på gården hela dagarna..
Exklusivt renoverad = fula massiva valnötsluckor och marmorbadkar som kostade en halv miljon, man får leva med det för inte kan man slita bort så dyra grejer trots att man tycker det är fult!
Yteffektiv = samma som ovan, egentligen liten och trång men tack vare många små fiffiga hörn -och takskåp så inbillar man sig att man kommer att få plats med moster Agdas ärvda soffa i hörnet..
Äldre charm med bevarade detaljer = opraktiska fula handtag, luckor som inte stänger sig när man vill det, dragiga, flagnande fönster och stuckatur i taket som håller på att lossna.. tjusig tvågreppskran i guldplätering i badrummet som inte går att hitta ny packning till..
..allt detta enligt min egen lilla erafarenhet då jag har varit på hundratals lgh och husvisningar![]()
Visst är det så!
Glöm för all del inte "visst behov av renovering" = ring roomservice annars får du inte odning på det
"något för den händige" = tja händig nog att riva skiten och börja om
"nära till dagis och skolor" = inte en lugn stund
Last edited: