Skriv-vad-du-vill-tråden

Jaarå, det får duga!:) Kan man se ungefär hur bra din morgon är, på antalet hoppande röda gubbar...:va Igår var det 2 idag 3...:tummenupp

;) kanske.....trots få lite sömn, och en blivande tonåring som INTE vill vakna trots flera väckningsförsök så är det en härlig morgon, SOLEN syns idag med! :hoppa Ibland tycker jag om mitt jobb extra bra!:)

SOLEN syns idag med! :hoppa Ibland tycker jag om mitt jobb extra bra!:)

Den där är klockren i solarplexus på en kontorsråtta...:rolleyes:

Närå, jag unnar verkligen dej, dina kollegor OCH alla ungar detta fina väder! :krama Det är ju om inte annat, roligare och mysigare för oss alla med inne-jobb, när vi tar oss till och från jobbet!:)

Ljuvliga dag... solen skiner, frukost på altanen, David leker, jag planerar lite serviceinköp till hojen inför kvällens gruppkörning och har även planerat in en biltvätt på eftermiddagen... får se om inte hojen åker på en tvätt också.

Igår var jag in till stan med David och köpte en Hondabody till han... så nu är även han hojpimpad. :)

Ljuvliga dag... solen skiner, frukost på altanen, David leker, jag planerar lite serviceinköp till hojen inför kvällens gruppkörning och har även planerat in en biltvätt på eftermiddagen... får se om inte hojen åker på en tvätt också.

Igår var jag in till stan med David och köpte en Hondabody till han... så nu är även han hojpimpad. :)

Oh, vilket stressigt liv du lever! :mad:

Jag är inte det minsta avundsjuk... :rolleyes::huvet

He he snart dags för en minimoto med stödhjul då !

Själv leks det nu med båten.
En beemtop håller på att tillverkas i rostfritt och teak.
*GlassarPuck*

Nytt projekt???:va

Hur går det med BBT?
(BordeBordevaraklarT) :hihi

He he mitt terapiobjekt stressas inte fram.
Pjååår konstnär gäller och som du vet måste skaparglädjen och massa annan mumbel jumbel finnas !

Ett litet tak till Styrenraketen känns lagom stort nu i solen.

Förresten, le puck, eftersom du inte har något att göra...
Jag håller på att renovera hallen och behöver bygga ett kombinerat skohylla/sittbänk.
Det slänger väl du ihop på en timme? :D

Förresten, le puck, eftersom du inte har något att göra...
Jag håller på att renovera hallen och behöver bygga ett kombinerat skohylla/sittbänk.
Det slänger väl du ihop på en timme? :D

Typ, rassla över måtten och en skiss !

He he snart dags för en minimoto med stödhjul då !

Inga stödhjul, knoddar ska lära sig hålla balansen DireCkt!

När jag lärde mig att cykla var jag 3,5 bast och farsan höll i cykeln tills jag fick till balansen sedan släppte han utan förvarning.
Slutade med att jag undrade när vi skulle vända och fick inget svar, då upptäckte jag att jag cyklade solo.:banana

Får man riskttillägg för det?:va

Ska väl vara om man har nån därhemma då kanske...:va Gissa om man skulle mötas av en viss skepsis om man försökte förklara och försvara det där jobbet därhemma!:D I Vissa utredningar görs ju rekonstruktioner av hur det hela gått till... Antar att det blir lite besökare till Tingsrätten när de ska visa rekonstruktionsvideon i detta fall! :arsele:D

Ska väl vara om man har nån därhemma då kanske...:va Gissa om man skulle mötas av en viss skepsis om man försökte förklara och försvara det där jobbet därhemma!:D I Vissa utredningar görs ju rekonstruktioner av hur det hela gått till... Antar att det blir lite besökare till Tingsrätten när de ska visa rekonstruktionsvideon i detta fall! :arsele:D

Haru lust att följa med till TR?:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...