Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag kan ryska å e fett less på detta slavjobb kan utför nu. Det är åt IKEA. Fast jag vet inte om jag orkar söka fler jobb efter de nej jag har fått på sista tiden...

He he Ikea´s inkassoavdelning "Tant syyr som fan edition":D

Jag kan ryska å e fett less på detta slavjobb kan utför nu. Det är åt IKEA. Fast jag vet inte om jag orkar söka fler jobb efter de nej jag har fått på sista tiden...

Ohhh, det är pga IKEA jag har dåliga erfarenheter...:gnissla
De betalar hyffsat men kör med sina anställda OCH entreprenörer/leverantörer.

Ge inte upp, ett nej får man kasta av sig och fortsätta.

Last edited:
He he Ikea´s inkassoavdelning "Tant syyr som fan edition":D

Den däringa Kamprad är svårslagen!
Ingen kan få ett helt huvudkontor att stå på tå som den fan.

Hmmm, här kör de med Tant utan att hon får betalt...
Arbetsgivare ska fan inte köra med anställda, speciellt inte statliga myndigheter.

En kollega till mig hjälpte en polare att börja på IKEA fastighetsavdelning i Moskva.
Han blev först tillfrågad själv, men har också egna erfarenheter av dårarna på IKEA så han tackade nej.
Hans polare tog jobbet och fick 10 000 USD i månaden.
Både jag och min kollega ansåg att det var för lite för att sälja sig som slav till Kamprad.:D

Last edited:

Arbetsgivare ska fan inte köra med anställda, speciellt inte statliga myndigheter.

Det har du rätt i, men tyvärr så är det inte så i verkliga livet. Börjar bli lite trött på mentaliteten samt rövslickeriet på detta ställe.....

Men jag får väl sitta vackert över sommaren här i alla fall...

En kollega till mig hjälpte en polare att börja på IKEA fastighetsavdelning i Moskva.
Han blev först tillfrågad själv, men har också egna erfarenheter av dårarna på IKEA så han tackade nej.
Hans polare tog jobbet och fick 10 000 USD i månaden.
Både jag och min kollega ansåg att det var för lite för att sälja sig som slav till Kamprad.:D

... jag som dejtade en av Kampradssönerna en gång i tiden.. vilken miss man kanske gjorde som inte ansträngde sig mer? Inse vilket hojstall jag hade kunnat haft nuförtiden!?

På mitten lixom...:tuttar

Ja ELLER HUR !!?? Din benget!

Högerregel? Finns det i Stockholm?:va

Det finns överhuvudtaget INGA trafikregler i sthlm som gäller gentemot hojåkare! Det vet du väl? Och blinkers är numera ett tillval man får göra när man köper bil...

Last edited:
Fan vad trist det är att jobba o ha lära så man inte kan sitta o spamma... Haha...
Återkommer på fredag typ... *asg*

Fan vad trist det är att jobba o ha lära så man inte kan sitta o spamma... Haha...
Återkommer på fredag typ... *asg*

Aha! Du behöver alltså JOBBA på jobbet din stackare? ;)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äta glasss?

Fast Tant gazzar ju inte så fort....

BW får väl köra cirklar runt tant då? Eller så hinner jag med tre glassar innan du är framme:D Närå... skämt åsido, jag KAN köra lugnt och fint också:tummenupp

Last edited:
Liv= när man har tid att stanna upp och reflektera över vart man e på väg och unna sig själv lite kvalitetstid:tummenupp
Skämma bort sig själv och då menar jag inte med pengar..
Trevligt att du numera har ett liv men måste sitta på Essingelden och bli kall i regnet? Men det kanske det är värt?:tungan

Jaja, säg till om du behöver tillfälligt husrum? Alla hojåkare (nja... kanske inte alla..) är välkomna i mitt hus!

Nja, men det kostar att skämma bort sig själv. :slösaktig

Förhoppningsvis löser det sig ändå (det brukar göra det) men man vet ju aldrig så, tack och bock! :Bugar

Roligt att renovera tycker jag, snart e min lya klar och å kan jag börja jeflas med grannarna på riktigt!!:D

Spela in slagborrmaskinen, vinkelslipen och sågklingan så kan du "renovera" resten av livet när du inte är hemma :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...