Skriv-vad-du-vill-tråden

Själv så körde jag kärring modellen idag och tog bilen... Inge roligt när man fryser när man kör...
Ja, fy fan vad jag frös till bilen i morse.
När jag sedan är på väg upp på motorvägen kommer en kille med mc-klubbströja i eltöj och bränner om i inspirerad hastighet, brrrrrrrr.
Kan säga att jag brukar låta 235-orna få jobba lite i kurvorna och då halkade han efter lite men sedan visslade det till...

Last edited:
Ja, fy fan vad jag frös till bilen i morse.
När jag sedan är på väg upp på motorvägen kommer en kille med mc-klubbströja i eltöj och bränner om i inspirerad hastighet, brrrrrrrr.
Kan säga att jag brukar låta 235-orna få jobba lite i kurvorna och då halkade han efter lite men sedan visslade det till...

Det kan omöjligt ha varit nån njutning iblandad i den körningen imorse... Vi hade 6 gr kl 07:00... Kan inte den här sommaren komma igång nu???
Det är 3 veckor till midsommar för faen... :(

Haha, det kan väl hon göra hur som helst.
Vi behöver bli roade idag! :rofl

Hmmm med hans ynkliga inkomst så kan man ju tro att han är anställd här.....:D:tuttar

Om ni mot förmodan får sådana problem så skulle jag INNAN det är dags att lämna in deklaration ringa ett skattekontor och boka möte med en handläggare så får ni hjälp på plats. Kostar inget! Eller till alla som inte har varit elak mot Tant kan faktiskt ringa Tant!!!

På tal om rövslickare så tycker jag att det är lika otäckt med människor som faller för det som de som utövar det!!

Du tycks ju förtjäna den lön du får... du kan ju inte ens läsa en kalender... 2 veckor FFS! :yoparty:arsele

Du jag har legat en vecka fel i en månad snart...
Kollegan påpekade att han inte vill riva ett klassrum den 19:e..
undrade lite lätt va faen hans mensade över och fick till svar att
då skulle han va dyngrak och käka rå fisk...
:hihi
Han fick min tillåtelse att riva det den 22:a istället... *asg*

Härligt Izah, får hoppas den blir sketaskoj! :tummenupp
Och vi förväntar oss en full rapport när du kommer hem. :)

+1 på den!

Last edited:
Full bloggrapport med fiiiiina bilder kommer, det kan jag lova!! Näää nu e det f****n dags att åka till Hägernäs å hämta hem en fiskare!!

Jupps... Vi har en sån på jobbet så jefla brun om snoken att det är löjligt och trots att jag har varit chef förut, gjorde det dessutom bra, tro't eller ej så inte fick jag nån chefstjänst inte... Näe det gick till Mr brun trots att han har nada vana och är en riktig mes som inte vågar säga halvsju om man så hoppade på hans bil... :huvet

Fantastiskt, man känner sig så positivt inställd gentemot sin arbetsgivare efter en så'n sak...:huvet:huvet:huvet Det komiska är ju att dom tror att dom har rätt att förvänta sig bra personal efter det...:huvet

På tal om rövslickare så tycker jag att det är lika otäckt med människor som faller för det som de som utövar det!!

+1 På det, riktigt illa med folk som är så naiva att dom faller för det...

Last edited:
Haru provat? Skööööööönt!!!

Tack för allt idag, snacka om att Tant ligger på plus efter att ha kunnat serverat den sista biten för revisorn!!:krama

Lugnt!:krama Satt lite tokigt till bara där på f.m. Därav kom 2:a halvan efter lunch!

Och ja, jag har provat. 1 gång. Blev ILLRÖÖÖÖD över hela ryggen!
Ska lägga lill-tjejen nu, sen blir det kanske en fakir-stund...:va

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...