Skriv-vad-du-vill-tråden

Soligt men kallt i syd, väntar bara på att se den första Brodwayen :banana

Inga kan fiffla som vi !!!:fyllisar :banana :huvet :rofl :fyllisar :yoparty :fyllisar

Soligt men kallt i syd, väntar bara på att se den första Brodwayen :banana

Mulet, kallt och en j-a massa snö i norr, dit jag fått åka. :gnissla Här har de lååångt kvar till schyssta hojvägar och väder! Blir skönt att åka ner till Tokholm imorgon igen och komma liiite närmare säsongen...:)

Mulet, kallt och en j-a massa snö i norr, dit jag fått åka. :gnissla Här har de lååångt kvar till schyssta hojvägar och väder! Blir skönt att åka ner till Tokholm imorgon igen och komma liiite närmare säsongen...:)
Nå'n dum f-n har bestämt att jag ska åka och jobba i Luleå i slutet av april. Jag undrar om den dumma f-n är jag?!? :va Jag tycker inte om när det är kallt. Det är kallt nog här. I slutet av april ska det inte vara kallt. :mad:

Nå'n dum f-n har bestämt att jag ska åka och jobba i Luleå i slutet av april. Jag undrar om den dumma f-n är jag?!? :va Jag tycker inte om när det är kallt. Det är kallt nog här. I slutet av april ska det inte vara kallt. :mad:

Men du! I slutet av april, då åker jag nog hoj!:) Meeeen, du kan ju åxå åka.....skidor, kanske...:arsele
:D

Närå, det kan vara riktigt fint där uppe vid den tiden på året. Helt underbara dagar om man är utomhus och kan sitta i lä mot en solvägg eller så och mysa lite.:) Hoppas du får känna på det när du kommer upp!:tummenupp

En pitcher tack!:fyllisar

He he härliga minnen !:fyllisar :banana :yoparty

Startar dagen med:

6 cl Smirnoff Black
6 cl Gammeldansk
2 matskedar Tabasco

Jag kallar den Jungelvrål !

De e en dobidido......:D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra