GSXR1100R
The older i get the faster i was
Soligt men kallt i syd, väntar bara på att se den första Brodwayen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soligt men kallt i syd, väntar bara på att se den första Brodwayen![]()
Nu är det plusgrader och mulet, jeffla komboDu dricker för lite...![]()
![]()
![]()
Det var mindre sämre förr.Sen firman las ned är det ingen ordning på herrarna längre!![]()
Soligt men kallt i syd, väntar bara på att se den första Brodwayen![]()
Nå'n dum f-n har bestämt att jag ska åka och jobba i Luleå i slutet av april. Jag undrar om den dumma f-n är jag?!?Mulet, kallt och en j-a massa snö i norr, dit jag fått åka.Här har de lååångt kvar till schyssta hojvägar och väder! Blir skönt att åka ner till Tokholm imorgon igen och komma liiite närmare säsongen...
![]()
Nå'n dum f-n har bestämt att jag ska åka och jobba i Luleå i slutet av april. Jag undrar om den dumma f-n är jag?!?Jag tycker inte om när det är kallt. Det är kallt nog här. I slutet av april ska det inte vara kallt.
![]()
Själv brukar jag sikta på att KÖRA hoj.Men du! I slutet av april, då åker jag nog hoj!Meeeen, du kan ju åxå åka.....skidor, kanske...
![]()
Ja, det är för jävligt. Tur att det också betyder att det snart är MÅNDAG!!!TÄNK att det blev fredag den här veckan OXÅ !!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, det är för jävligt. Tur att det också betyder att det snart är MÅNDAG!!!![]()
Ja, det är för jävligt. Tur att det också betyder att det snart är MÅNDAG!!!![]()
En pitcher tack!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti