Skriv-vad-du-vill-tråden

Ta't lugnt. Det är snart måndag igen :tummenupp

Får du en stund över så tycker jag att du kan vara tyst...:mad: :mad: Det är väll förhelvete inget positivt med måndagar?:mad: :mad: :mad: :mad:

Tack! Vad gullig du är! :krama Det är tur att det finns så'na som du, som påminner en om guldstunderna i livet. Måndag morgon. :kär

Yasha Yasha Yasha.... Inte måndagar och inte mornar...:( :( :( :(

Last edited:
There is a new måååårning and ajm feeeeling fajn !:D

Bra där!! Då är vi 2. :tummenupp Har simmat 2000 m idag, och känner mig vid god vigör.

Smutt! Bra länge sen man simma! Det är ju till & med kul ju :tummenupp

Själv vart det 2h timmar möte nu på morgonen, lagom trist. Men men, nu är'e nerförsbacke resten av dagen. Som Stenmark brukade säga, hä ba å åk :tummenupp

Det var dig han tänkte på ang. åket.....:D

Min chef är inte så närvarande så nu ska jag passa på att bygga lite hojdoningar !

Jag som trodde du var din egen chef..
Men du kanske menar att den personligheten har gått och lagt sig för tillfället... :hihi (det är väl han du kallar den lille tyske korpralen va?:D)

Jag som trodde du var din egen chef..
Men du kanske menar att den personligheten har gått och lagt sig för tillfället... :hihi (det är väl han du kallar den lille tyske korpralen va?:D)

App app app Österikiske korpralen....:mad:

Söp ner den fan så jag får lite lugn och ro.

Jag vill inte gå utanför dörren igen förrän det är minst plus 20 grader C. :mad: Nu är jag så in i h-e j-a skittrött på den här f*rbannade j-a kylan. :( Den suger helt enkelt elefantballe OCH getpung! :arsele

Du gnällfia, nu ska det f*n vara kallt minst en månad till. Perfekt enduroföre just nu, slipper svettas som en gris och jag hämtar dubbdäcken imorgon.
Inga jäkla plusgrader nu, gärna snö, -2 och soligt = helt underbart i endurospåret.

Dom förutsättningarna var det förra helgen plus att det var massa beväringar överallt vilket gjorde att det blev en fiiin övning i att köra på rörliga mål :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman