Skriv-vad-du-vill-tråden

Ta't lugnt. Det är snart måndag igen :tummenupp

Får du en stund över så tycker jag att du kan vara tyst...:mad: :mad: Det är väll förhelvete inget positivt med måndagar?:mad: :mad: :mad: :mad:

Tack! Vad gullig du är! :krama Det är tur att det finns så'na som du, som påminner en om guldstunderna i livet. Måndag morgon. :kär

Yasha Yasha Yasha.... Inte måndagar och inte mornar...:( :( :( :(

Last edited:
There is a new måååårning and ajm feeeeling fajn !:D

Bra där!! Då är vi 2. :tummenupp Har simmat 2000 m idag, och känner mig vid god vigör.

Smutt! Bra länge sen man simma! Det är ju till & med kul ju :tummenupp

Själv vart det 2h timmar möte nu på morgonen, lagom trist. Men men, nu är'e nerförsbacke resten av dagen. Som Stenmark brukade säga, hä ba å åk :tummenupp

Det var dig han tänkte på ang. åket.....:D

Min chef är inte så närvarande så nu ska jag passa på att bygga lite hojdoningar !

Jag som trodde du var din egen chef..
Men du kanske menar att den personligheten har gått och lagt sig för tillfället... :hihi (det är väl han du kallar den lille tyske korpralen va?:D)

Jag som trodde du var din egen chef..
Men du kanske menar att den personligheten har gått och lagt sig för tillfället... :hihi (det är väl han du kallar den lille tyske korpralen va?:D)

App app app Österikiske korpralen....:mad:

Söp ner den fan så jag får lite lugn och ro.

Jag vill inte gå utanför dörren igen förrän det är minst plus 20 grader C. :mad: Nu är jag så in i h-e j-a skittrött på den här f*rbannade j-a kylan. :( Den suger helt enkelt elefantballe OCH getpung! :arsele

Du gnällfia, nu ska det f*n vara kallt minst en månad till. Perfekt enduroföre just nu, slipper svettas som en gris och jag hämtar dubbdäcken imorgon.
Inga jäkla plusgrader nu, gärna snö, -2 och soligt = helt underbart i endurospåret.

Dom förutsättningarna var det förra helgen plus att det var massa beväringar överallt vilket gjorde att det blev en fiiin övning i att köra på rörliga mål :D

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP