Det är iofs sant bäste broder!
Men jag måste ff få sova ut känner jag
Alltnog: Gårdagen firades vederbörligt och allt var super.
Härnere firar de verkligen storslaget med ballonger hjärtan överallt osv på alla hjärtans..märkligt, trots att det väl eg. är en ammrekannsk företeelse.
Och amerikatt gillar man ju inte här. Officiellt.
Det hela får mig att tänka på hur mycket sämre allt blivit hemmavid med högtider, service och annat som är KUL!
Och det var likadant i julas då granarna stod som spön i backen härnere, faktiskt både finare dekorerade osv än hemma.
Men hemma är "allt så dyrt" (interndebiterat x antal ggr) så restauranger och affärer satsar ju ingenting numera på trevnad och/eller service.
Inga företag gör det förresten. Man känner sig fientligt mottagen i butikerna hemmavid numera: Köp eller stick!
Nej nej gasfyllda hjärtanballonger kan ju vara både dyrt, och även farligt!
I övertrygga Sverige kan man ju inte längre göra något som ens kan antas vara eventuellt farligt.
Tänk om en sån ballong skulle slita sig ur handen på lille kalle 3 år...det skulle ju bli ett nationellt trauma liknande tsunamin...
Så kränkt lille kalle skulle vara...när inte staten var där och räddade hans dag genom att ge honom en ny!
Så varför inte bara förbjuda allt potentiellt farligt och kränkande?
Herregud julgranar utanför köpcentrum kan ju rasa, och då kan ju nån DÖ!
Överbeskyddade ungar blir numera utbrända vid 21 års ålder då de stöter på det som kallas livet.
Men oj - lila lisa, snabbköpskassörska på konsum...livet sög verkligen fett, och du blev inte dokusåpakändis.
Sorry lorry.
Livet är livsfarligt.
Bättre att alla har det grått och låtsastryggt än att vi lever livet här och nu
Klart man behöver sova fast det är solsken och varmt

Men nu har ju du öppnat ögonen för mig om hur faligt det är att leva i Sverige, FAN nu skall jag genast gå och linda in mig i bubbelplast och lägga mig i sängen, annars kommer jag kanske dö av en julgran.
Hmmm, undra om bubbelplasten är hälsoskadlig??? kanske kan få canser av den???

FAN, nu kom jag ju på den gången jag tappade min fina ballong som Mamma köpte åt mig när jag va 4, AHHHHH nu börjar jag att må dåligt, HELVETE undra om jag inte känner mig lite utbränd oxå........UUUUUUHHH nu mår jag faktiskt JÄTTE dåligt.
Kanske skulle satsa på att förtidspensionera sig.
Helvete kom just på att jag kanske kan bli skadad av att sitta framför en data oxå, dax att sluta med det genast
Tack och hej.
Last edited: