Skriv-vad-du-vill-tråden

Bästa fredagen på hela året, helt klart!!! Och i år får vi dessutom TVÅ!!! :lol

Om det inte vore för en förkylning från helvetet, som producerar vätskor från alla möjliga och omöjliga skrymslen, så vore det ju en alldeles underbar fredag. Nästan lika bra som måndagar! :yoparty

Alltså, man måste ju vara sado-maskinist för att gilla måndagar...:va

Nu går jag på sketviktigt möte.
Wish me luck madderfakkers.
Kan ju bara gå bra denna dag !:D

Har suttit med alla fingrar, tår, armar och ben korsade nu sen klockan halv ett. Min chef tycker att du borde höra av dej med resultatet från mötet snart, så att jag kan återgå till produktionen!:D

Har suttit med alla fingrar, tår, armar och ben korsade nu sen klockan halv ett. Min chef tycker att du borde höra av dej med resultatet från mötet snart, så att jag kan återgå till produktionen!:D

Visste att han skulle missa att sätta in topsen... *suck*

:hihi

Bästa fredagen på hela året, helt klart!!! Och i år får vi dessutom TVÅ!!! :lol

Inte en fullständig förklaring till varför jag är som jag är men jag är född fredagen den trettonde, klockan tretton och självklart i förlossningssal 13.
Hugo föddes den trettonde klockan 12:59, jag hävdar att klockan var 13 om jag får

åååh snart är det kväll!!:sjuk Då återgår jag till mitt gamla jag..:5sure (fast mycket schnyggare) mjukiskläder :banana godis :näsblod JOLT cola:Bugar och välanvända lurar!:yoparty Här ska de liras CS som aldrig förr!!:kulspruta :machinegu :1pajas

Gissa vad JAG pysslar med denne fredagseftermiddagskväll? ;)

Inte tvättstugan nu igen, Prillis!!! :rolleyes:

Inte en fullständig förklaring till varför jag är som jag är men jag är född fredagen den trettonde, klockan tretton och självklart i förlossningssal 13.
Hugo föddes den trettonde klockan 12:59, jag hävdar att klockan var 13 om jag får

Du är inte bara felkn*llad alltså?!? :va

:hihi

Själv är jag ett måndagsexemplar som kom ut en månad för tidigt, med navelsträngen runt halsen och knappt vid liv. Märks det? :confused:

:D

Själv är jag ett måndagsexemplar som kom ut en månad för tidigt, med navelsträngen runt halsen och knappt vid liv. Märks det? :confused:

:D

Lite grand så där...:D :krama

åååh snart är det kväll!!:sjuk Då återgår jag till mitt gamla jag..:5sure (fast mycket schnyggare) mjukiskläder :banana godis :näsblod JOLT cola:Bugar och välanvända lurar!:yoparty

Det är bara för att du var ute och svinade hela förra helgen, och dessutom gav du dig till att fraternisera... Jag ger mig fan på att han är trafikare också.:mad:

Last edited:

Tack som fan !

He he mötet resulterade i............................nytt möte om två veckor !:D

Behöver jag säga att jag hatar allt som har med myndigheter att göra !:mad:

skumt! Jag tänkte också fråga om hon bakade bullar:va

Det är bara för att du var ute och svinade hela förra helgen, och dessutom gav du dig till att fraternisera... Jag ger mig fan på att han är trafikare också.:mad:

app app!! Inget trafikfreak!:3freak
Snart rör jag mig mot dom som är som jag.. Skriker LOTTO! Troligt! mm a visst! Men LOL, jävla n00b och HS!:hihi

Last edited:
Myndighetsanka? :rofl

Undrar om de visste det när de anställde mig?!? :D

Jaja, du får väl hysa myndighetsförakt, men kom ihåg att det inte är alltid personens fel att reglerna ser ut som de gör. :krama

Men reglerna är ju segare än en gummibåt och personerna som jobbar med dom tenderar att bli likadana.

Men reglerna är ju segare än en gummibåt och personerna som jobbar med dom tenderar att bli likadana.

Nnnnnneeeeejjjjjjj mmmmmmeeeeeeennnnnnn nnnnnnnuuuuuuuu tttttttyyyyyycccccckkkkkkeeeeeeerrrrrrrrr jjjjjjjjaaaaaaaaggggggg aaaaaatttttttttttttttttttttt ddddddddduuuuuuuuu äääääääääärrrrrrrrr llllllllllliiiiiiiiitttttttteeeeeeee oooooooooorrrrrrräääääääättttttttttttttttttttttvvvvvvvviiiiiiiiisssssssss.........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT