Skriv-vad-du-vill-tråden

:D :tummenupp Blir lixom lika klurigt som ett flaskskepp, typ...:D

man_i_flaska.gif
 
Last edited:
Nu är jag hos bru!!! shulluul Drickan funkade så nu drar vi vidare!! herrå Pluggen o Shåtter xD:D :krama
 
Last edited:
God Morgon! Nu ska ännu en dag i fabriken rullas utav.. Men man får se det positivt, det är snart Måndag igen :tummenupp
 
Sådärja!:) Nu börjar du hämta dej ser jag, fast det är väl ungefär en timme till som ska kapas av natten, innan du är tillbaka helt...:D Fast nu kanske du skrev det där EFTER dagens 2:a spinningpass, eller...:D



Hej på dej själv!:) Låååång time no see...
hahaha..du är rolig du :hihi Jag börjar närma mig min gamla dygnsrytm, längtar dock tillbaka till nattjobbet där man fick jaga tjuvar och banditer :tummenupp
 
Last edited:
Nämen vafan nu då?! En till som har förfallit åt måndagsälskande...:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Helg innebär ju bara att Le Pück tjatar om att jag måste jobba, slipa slipa slipa.. Hade Abe Lincoln sett hur han är som slavdrivare så hade det blivit kettingen direCkt!1!! Klart man uppskattar måndagar då :D
 
hahaha..du är rolig du :hihi Jag börjar närma mig min gamla dygnsrytm, längtar dock tillbaka till nattjobbet där man fick jaga tjuvar och banditer :tummenupp

Tjuvar och banditer kan man jaga på nätterna, helt rätt, men vill du ta dom RIKTIGA skurkarna, då är det mest dagtid som gäller!:tummenupp
 
Nu är jag hos bru!!! shulluul Drickan funkade så nu drar vi vidare!! herrå Pluggen o Shåtter xD:D :krama

Detta förklarar varför luren ringer miss i nassen....:fyllisar :D

Helg innebär ju bara att Le Pück tjatar om att jag måste jobba, slipa slipa slipa.. Hade Abe Lincoln sett hur han är som slavdrivare så hade det blivit kettingen direCkt!1!! Klart man uppskattar måndagar då :D

Din hoj blir en sliper (svengelska) som du gnor !:tummenupp
Å va faen du får ju både kaffe och bullar så inge jefla gnäll .:mad:
 
Last edited:
Jag vill att alla andra ska göra sakerna åt mig :Göran_Persson

Det viller den lille Bömiske korpralen också och se hur det gick.....:D

Bättre att komma hit, du kan ta med dig din buddy Peter Eriksson så kan han sitta i ett hörn och sniffa på en regnskogsplanka och ge dig glada tillrop.
 
Vem faen vill inte ha saker gjorda åt sig...
Nån får jäääättegärna leta upp oljeläckan i min hoj om dom känner för det...
alternativt åtminstone tina upp backen så jag kan tvätta motorn igen för att hitta den förbannade läckan... :mad
trodde jag hade hittat den men näe då... Eller ja... Det var en där också
men nu läcker skiten på baksidan ser det ut som...
Om det nu är olja för jag tycker den är för ren för att vara motorolja men då
finns det bara bromsvätska som kan läcka och det är faen inte möjligt...

JAG VILL HA EN VILLA MED ETT STORT JEFLA GARAGE!!!
 
Vem faen vill inte ha saker gjorda åt sig...
Nån får jäääättegärna leta upp oljeläckan i min hoj om dom känner för det...
alternativt åtminstone tina upp backen så jag kan tvätta motorn igen för att hitta den förbannade läckan... :mad
trodde jag hade hittat den men näe då... Eller ja... Det var en där också
men nu läcker skiten på baksidan ser det ut som...
Om det nu är olja för jag tycker den är för ren för att vara motorolja men då
finns det bara bromsvätska som kan läcka och det är faen inte möjligt...

JAG VILL HA EN VILLA MED ETT STORT JEFLA GARAGE!!!

Kan du inte ställa in hojen i vardagsrummet?:hihi

Insåg precis att jag har passerat 2000 inlägg bara i den här tråden...:brinnerup
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top