Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Blötsnö är inte det roligaste dom finns 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det är för att försöka hålla konsumtionen nere lite grann som du kör med pavor, för nog måste det väl vara billigare att tjöpa thinner på dunk...![]()
Imorse stod det två personer och delade ut Vakttornet till allt och alla utanför pendeltågsstationen. Till ALLA! Jag spanade in dem på ganska långt avstånd, fokuserade på den ena, log stort och förberedde mig på att säga "Nej tack", men jag blev inte ens erbjuden någon?!?
Kan de förnimma ondska och insåg att det inte var någon idé eller indikerade leendet och fokus, dårskap och de sållade ut skiten direkt?!?![]()
Jag säger iaf: Darkwing - Jehovas 1-0.![]()
Imorse stod det två personer och delade ut Vakttornet till allt och alla utanför pendeltågsstationen. Till ALLA! Jag spanade in dem på ganska långt avstånd, fokuserade på den ena, log stort och förberedde mig på att säga "Nej tack", men jag blev inte ens erbjuden någon?!?
Kan de förnimma ondska och insåg att det inte var någon idé eller indikerade leendet och fokus, dårskap och de sållade ut skiten direkt?!?![]()
Jag säger iaf: Darkwing - Jehovas 1-0.![]()
Min lägenhet i Karlskrona ligger mittemot Rikets sal... Det är sällan någon aktivitet där. Undrar om det var annorlunda innan jag flyttade dit?Jag har väl mina åsikter åxå om DOM DÄR, men de behöver ju faktiskt inte besitta speciellt mycket fingertoppskänsla för att välja bort vissa...
![]()
![]()
![]()
![]()
Min lägenhet i Karlskrona ligger mittemot Rikets sal... Det är sällan någon aktivitet där. Undrar om det var annorlunda innan jag flyttade dit?![]()
Nä det är klart att det inte är någon aktivitet där, alla jävlar är ju ute och delar ut vakttornet...![]()
Äsch, tråkmånsar, här försökte jag skapa en illusion av Darkwings allsmäktiga ondska som skrämmer fanatiker till underkastelse eller utplåning, och så kommer du och Mitra med så'na där dräpare.Nä det är klart att det inte är någon aktivitet där, alla jävlar är ju ute och delar ut vakttornet...![]()
Äsch, tråkmånsar, här försökte jag skapa en illusion av Darkwings allsmäktiga ondska som skrämmer fanatiker till underkastelse eller utplåning, och så kommer du och Mitra med så'na där dräpare.![]()
![]()
Äsch, tråkmånsar, här försökte jag skapa en illusion av Darkwings allsmäktiga ondska som skrämmer fanatiker till underkastelse eller utplåning, och så kommer du och Mitra med så'na där dräpare.![]()
![]()
Hej på dej själv!Låååång time no see...
Ja, jag har inte spammat här på länge, men inte för att jag har varit någon stor spammare direkt, kanske du har blandat ihop mig med Linkan85?
![]()
Nämen har du vaknat nu?![]()
Nae!!!Jag sitter här med en polare o testar drickan lite
![]()
Jaha, så du håller på och skåpsuper med andra ord?![]()
Jaha, så du håller på och skåpsuper med andra ord?![]()
NÄJE! vi har redan ramlar ur skåpet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |