Skriv-vad-du-vill-tråden

Antar att det är för att försöka hålla konsumtionen nere lite grann som du kör med pavor, för nog måste det väl vara billigare att tjöpa thinner på dunk... :va

Så är det !:tummenupp

Jag köper på 100 l tunna och sen tappar jag upp dagsransonen på pava.:D

En tunna brukar räcka ett kvartal....om det inte är skottår.

Imorse stod det två personer och delade ut Vakttornet till allt och alla utanför pendeltågsstationen. Till ALLA! Jag spanade in dem på ganska långt avstånd, fokuserade på den ena, log stort och förberedde mig på att säga "Nej tack", men jag blev inte ens erbjuden någon?!? :va

Kan de förnimma ondska och insåg att det inte var någon idé eller indikerade leendet och fokus, dårskap och de sållade ut skiten direkt?!? :D

Jag säger iaf: Darkwing - Jehovas 1-0. :rofl

Imorse stod det två personer och delade ut Vakttornet till allt och alla utanför pendeltågsstationen. Till ALLA! Jag spanade in dem på ganska långt avstånd, fokuserade på den ena, log stort och förberedde mig på att säga "Nej tack", men jag blev inte ens erbjuden någon?!? :va

Kan de förnimma ondska och insåg att det inte var någon idé eller indikerade leendet och fokus, dårskap och de sållade ut skiten direkt?!? :D

:D Jag har väl mina åsikter åxå om DOM DÄR, men de behöver ju faktiskt inte besitta speciellt mycket fingertoppskänsla för att välja bort vissa...:hihi

:krama :krama :krama

:rofl :rofl

Min lägenhet i Karlskrona ligger mittemot Rikets sal... Det är sällan någon aktivitet där. Undrar om det var annorlunda innan jag flyttade dit? :D

Nä det är klart att det inte är någon aktivitet där, alla jävlar är ju ute och delar ut vakttornet...:D

Nä det är klart att det inte är någon aktivitet där, alla jävlar är ju ute och delar ut vakttornet...:D
Äsch, tråkmånsar, här försökte jag skapa en illusion av Darkwings allsmäktiga ondska som skrämmer fanatiker till underkastelse eller utplåning, och så kommer du och Mitra med så'na där dräpare. :mad:

:tuttar

Ja, jag har inte spammat här på länge, men inte för att jag har varit någon stor spammare direkt:brynad , kanske du har blandat ihop mig med Linkan85? :va

JAPP! Jag hade fel, fast det blev ju lixom rätt ändå, då...:) 85:an var det väl som tog bort en massa av sina inlägg och sen bara försvann...:confused:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!