Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja, 2002 studera jag klart (blir man någonsin klar???)...... Jobbar i storstan tom i höst, men stortrivs med Stockholm (förutom att de inte har någon bandykultur):hihi

Jag flyttade ner -89 från norrland för att "få lite arbetslivserfarenhet". Drog lite hemåt -99 när det blev Uppsala, men -06 blev det åter till sTokholm!:) Trivs kanon!

Jag flyttade ner -89 från norrland för att "få lite arbetslivserfarenhet". Drog lite hemåt -99 när det blev Uppsala, men -06 blev det åter till sTokholm!:) Trivs kanon!

Ja, det blir nog inte lätt i början att släppa "storstadlivet",:( men å andra sidan tog det lite tid och komma in i det. Allt har sin tid -nu bär det "hemmåt" igen och bara ett boende. (får ändra avartaren till bara Vänersborg i höst):hihi

Men nu har du väl allt legat av dej! Eller börjat ligga till dej, eller, ja... Det där brukar ju komma från dej vid 5-snåret annars!:)
Stämmer bra, ja har vart på fält hela veckan så jag har jobbat natt så dygnet är lite vridet nu kan man säga. Kom hem 04 inatt och nu ska jag iväg å jobba :näsblod va gör man inte...:)

:(

Känner mig lite småpömsig.
Har jobbat i tio timmar nu och längtar hem till soffan, har på två helvetesveckor fått ihop ca 40 timmars övertid.

Är bra sugen på att gömma mig i ett mörkt rum och pilla mig i naveln hela nästa vecka :-)

Undra om chefen märker något om jag inte skulle komma på måndag? :3freak
Lönen vill man ju inte bli av med.

Som tur är har dagens job gått som tåget, var lite orolig att jag skulle få jobba med detta hela kvällen samt hela dagen i morgon oxå.
Än är inte allt ok så jag håller fortfarande tummarna att detta funkar som det ska.

Sitter just nu och väntar på ett samtal som kommer tala om om jag får gå hem eller inte.
F--n va trist det är att vänta :(

Jag har en ny favorit drink!!!

3delar Sourz Raspberry
1del Sambuca
Pressad lime
Sprite

!!!! Satan jävlar va gött:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Du kan känna dej lugn, jag är inte i stan...:) Hoppas du får en bra kväll! Vi kanske får facit vid 03...?:D
Men hjärtat, vi vet att du vill vara farlig, men du är ju som en stor nallebjörn. :kiss

Just nu ångrar jag bittert att jag föreslog för dottern att vi skulle umgås ikväll. :skrämd
Nu sitter jag här, framför en j-a deltävling i Melodifestivalen och får skäll för att jag inte umgås och koncentrerar mig tillräckligt på tv:n. :gnissla

Over and out, nu ska jag plågas lite mer. :glömdet

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...