Skriv-vad-du-vill-tråden

GOD MORGON PÅ ER!!!
Himlans najs med FREDAG :)
I morgon ska jag äntligen gå (hoppa på kryckor) på mässan:D

Snöslask i Skånehelvitet :mad: .... här flyr man söderut för att slippa lappmöglet men inte då..... smälter säkert bort vid lunch så det blir geggigt och mysigt....

Snöslask i Skånehelvitet :mad: .... här flyr man söderut för att slippa lappmöglet men inte då..... smälter säkert bort vid lunch så det blir geggigt och mysigt....

Håll ut, om ett par år med den global uppvärmningen kan du åka hoj så här års! :tummenupp

Om det ska vara så, att en hårt arbetande kvinna med familj alltid är pigg och glad, då är det nåt som inte står rätt till där hemma, kan jag meddela...:D

Hehe, jag trodde hon satte DIG i arbete! :rofl

Last edited:

Det är därför du bor i Nordskåne så klart !:D

Hehe, jag trodde hon satte DIG i arbete! :rofl

Det är ju det hon gör!:mad: Men när man ropar till pralindamen där i soffan att middagen är serverad, eller när man kommer från tvättstugan med famnen full, eller när man med värkande knän kliver upp från det renskrubbade toalettgolvet, ja då har arbetet bara tagit för lång tid!:(

*Detärsyndommejmodeoff*:D

Det är ju det hon gör!:mad: Men när man ropar till pralindamen där i soffan att middagen är serverad, eller när man kommer från tvättstugan med famnen full, eller när man med värkande knän kliver upp från det renskrubbade toalettgolvet, ja då har arbetet bara tagit för lång tid!:(

Såja Shooter såja...:såjaponken :D

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back