Sova 18h.. hålla sig vaken i 1½.. sova 6h till.. vara vaken i 2h.. Nu går jag och sover igen, hörs imorgon vid lunch eller så![]()
Gör det! Se nu för fan till att va frisk till på lördag annars få'ru spö!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sova 18h.. hålla sig vaken i 1½.. sova 6h till.. vara vaken i 2h.. Nu går jag och sover igen, hörs imorgon vid lunch eller så![]()
Är du alltid så pigg och glad? Du får gärna dela med dig av det hemliga receptet.![]()
Jo då det är man pigg o gla över, men du verkar ständigt pigg och glad.
![]()
Jo då det är man pigg o gla över, men du verkar ständigt pigg och glad.
![]()

Hoppas att det finns en massa nytt på mässan för er att kolla på.
mopedbutiken.com eller vad dom hette hade ju sjyssta rattar förra gången de va i Sthlm..![]()
Undrar vad de ska locka med den här gången![]()

Go´morron!!!

GOMORRON!!!
onda fötter, onda ben, ond rygg, 2 dar kvar![]()
![]()

Varför vill du förvränga min bild av en hårt arbetande kvinna med familj för?
Snöslask i Skånehelvitet.... här flyr man söderut för att slippa lappmöglet men inte då..... smälter säkert bort vid lunch så det blir geggigt och mysigt....
Om det ska vara så, att en hårt arbetande kvinna med familj alltid är pigg och glad, då är det nåt som inte står rätt till där hemma, kan jag meddela...![]()

Snöslask i Skånehelvitet.... här flyr man söderut för att slippa lappmöglet men inte då..... smälter säkert bort vid lunch så det blir geggigt och mysigt....
Hehe, jag trodde hon satte DIG i arbete!![]()
Det är ju det hon gör!Men när man ropar till pralindamen där i soffan att middagen är serverad, eller när man kommer från tvättstugan med famnen full, eller när man med värkande knän kliver upp från det renskrubbade toalettgolvet, ja då har arbetet bara tagit för lång tid!
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |