Skriv-vad-du-vill-tråden

Upplysningsvis så e pannkias det sämsta du kan äta om det skall deffas.
Vill inte gå på Kvarnen i alla fall deras soppa var under all kritik....
(Nu blir jag väl tillsagd när jag e otrevlig mot Kvarnens kockar...)

Har nu mejlat till kockarna på Kvarnen och dom skickar en hitman efter dig DiReCkT !:D

Tant ska åsså sätta på ironimode när hon läser Pucks svammel.:tummenupp

Nu har vi big probs....finns ju inte fler ställen på söder !
 
Har nu mejlat till kockarna på Kvarnen och dom skickar en hitman efter dig DiReCkT !:D

Tant ska åsså sätta på ironimode när hon läser Pucks svammel.:tummenupp

Nu har vi big probs....finns ju inte fler ställen på söder !

Har alltid det mode på när jag läser ditt svammel.......

Hmm de måste väl finnas fler hak som har traditionell torsdagslunch än Kvarnen..... ska kolla lite allt om stockholm

Bysis,Snaps, Nürnberghuset t ex......
 
Last edited:
Friggebomode on !

:krama We shall overcome:krama


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
 
Gandalf har helt tappat vettet
Startar tråd om hur han ska bli av med fettet
Haltar omkring över stock och sten
På sina lurviga storkliknande ben
Dessa brister av tyngden på en kontinent
ur knäna sprutar det ut liggament

På hojmässan han rullar i på fyra hjul
Köra rullstol e ju riktigt kul
Kanske montera en twinn på min stol
Då kanske det går bättre än i fjol
Slipper att bli förväxlad med ett rundningsmärke
Måste först bli av med röven stor som Närke

Puckot svamlar och sniffar sitt lim
Han deffar och vill gärna bli slim
Allt fyllekäk har satt djupa spår
Kampen att komma i stället blir svår

Han måste sluta att nattsvulla
Inte ens till fikat käka bulla
Späkning i fängelsehåla kanske är modellen
På natten ylar han som en hungrig varg i cellen
 
Snart lunch + friskvård i hela 1 tim 30 min! Bra med en arbetsplats där man emellanåt får chansen att träna på betald arbetstid och ha gymmet en trappa upp. Finns ingen anledning att INTE träna. :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top