Skriv-vad-du-vill-tråden

Men, måndagar ÄR bra dagar! Utvilad efter helgen, full med energi att lägga på idioter som inte kan läsa och tydligen inte så bra på att lyssna heller. :kiss

Eeeeh, vad du än käkar för svampar så behöver jag några jag också...
Idag kan jag inte annat än håller med pluggen...
J*VLA SKITMÅNDAG!
Sover som en kratta på nätterna för jag vaknar nästan varje gång jag
vänder mig för tanten har sabbat sin fot igen och nuddar man den får man en krycka uppkörd där solen aldrig lyst...

Dessutom är jag förbannad för att man är tvungen att dra i varenda sjukhus kontakt man har för att få fart på nånting rörande denna fot...
förra gången (2 år sen) så tog det nästan 5 månader innan hon kunde stödja på den... då tyckte man ju att en utredning kanske skulle vara på sin plats och faktiskt ta reda på VARFÖR hon blir förlamad i den varje gång hon vrickar den... Men icke då.. "Här har du lite lama värktabletter, lycka till":sparkirövenutfrånsjukhuset... :huvet

Tack, bäst att ta med sig en påse om jag måste kräkas på bussen....

Krya på sig! :krama

Last edited:
J*VLA SKITMÅNDAG!
vänder mig för tanten har sabbat sin fot igen och nuddar man den får man en krycka uppkörd där solen aldrig lyst...

Dessutom är jag förbannad för att man är tvungen att dra i varenda sjukhus kontakt man har för att få fart på nånting rörande denna fot...
förra gången (2 år sen) så tog det nästan 5 månader innan hon kunde stödja på den... då tyckte man ju att en utredning kanske skulle vara på sin plats och faktiskt ta reda på VARFÖR hon blir förlamad i den varje gång hon vrickar den... Men icke då.. "Här har du lite lama värktabletter, lycka till":sparkirövenutfrånsjukhuset... :huvet

:va ja man kan undra vad läkarvården är till för ibland, ungefär som försäkringskassan :död

Men jag hoppas fröken Bambis fot piggnar på fort.
Och att du får sova lite :)

Kom inte å påstå att du fått flytta in från balkongen.:D

Skämt åsido, man måste vara frisk för att orka vara sjuk ibland...:gnissla
Så länge det räcker med piller eller sjukskrivning funkar allt, men börjar det bli lite komplicerade problem då havererar det mesta, tycker jag.

Japp, det blir snart tisdag!!! :rolleyes:

Bortsett från att det är morgon, så hävdar jag ändå att måndagar är BRA dagar! :hihi

Jag skulle ha åkt ner till Karlskrona nu på morgonen, men åker imorgon eftermiddag istället. Det gör dock inget, för här blåser det så man tror att det är staun ändå. Det kommer att gå fort satan nerför backen till pendeln iaf. :yoparty

Ha en bra dag alla som känner att de vill. :)
Här i syd är det riktigt trevlig väder, +3 grader sol å grejer, annars är det väl som vanligt en seg måndag som gärna får snabba sig lite.

Woohoo! Komp från kl 12, vilket innebär att jag går hem efter hela 6 timmars (lunch inkl) hårt kroppsarbete på Tågtrafikledningen. :hihi

Då blir det gymmet och sen lite leeeeeeeeeeeedig! :banana

Men, måndagar ÄR bra dagar! Utvilad efter helgen, full med energi att lägga på idioter som inte kan läsa och tydligen inte så bra på att lyssna heller. :kiss

Problemet är ju att idioterna också är nyladdade på måndagar, så att dom har massaor energi att lägga på att förpesta tillvaron för oss normala... :huvet :huvet :huvet

Nu lite föda........ska nog starta någon maskin på eftermiddan...kanske.

J*VLA SKITMÅNDAG!

Krya på sig! :krama

Har hon ingen känsel i foten alls? Och detta kommer varje gång hon vrickar foten, låter som om hon får några större nerver i kläm alt att svullnaden trycker på nerverna.

Har hon ingen känsel i foten alls? Och detta kommer varje gång hon vrickar foten, låter som om hon får några större nerver i kläm alt att svullnaden trycker på nerverna.

Jupps, det är troligtvis en blodsutgutelse som trycker på en nerv som då inte tycker livet är så kul... Observera att detta är vår helt enga diagnos och inget som vi fått av läkare... :confused:
När man föreslår det så tycker dom att det kanske kan vara troligt...
Men...... Göra något??? Nääääeeeee.... Inte då...
Kolla varför hon vrickar fötterna och kanske korta lite ledband eller faktiskt sätta fast korsbanden i knäet?? Neeeeeejdå.... *suck*

förra gången tog det 12 veckor + innan foten funkade så pass att hon inte
skrek när hon satt ner den... Men gör för guds skull inget åt det..

Nu löser det sig säkert ändå efter jag tack gode gud har kontakter på KS så förhoppningsvis så kommer dom att göra nånting mer den här gången men det ska inte behöva vara så... Tycker jag.... :D

*SUCK* Privat sjukvård säger jag bara, dags att utöka detta i Sverige.
När jag bodde i England tog jag en svindyr försäkring, just för att.

De få gånger jag blev sjuk ringde jag till min läkares sekreterare fick tid samma dag, satt max 30 sek i väntrummet.

Om det var värt pengarna? Flera gånger om!!!

*SUCK* Privat sjukvård säger jag bara, dags att utöka detta i Sverige.
När jag bodde i England tog jag en svindyr försäkring, just för att.

De få gånger jag blev sjuk ringde jag till min läkares sekreterare fick tid samma dag, satt max 30 sek i väntrummet.

Om det var värt pengarna? Flera gånger om!!!

Jo, nästan löneförhandling ska jag ha mig en jag med...
Det är ju inga pengar för företaget, dessutom är det mesta avdragsgillt om jag förstått det hela rätt..

Jo, nästan löneförhandling ska jag ha mig en jag med...
Det är ju inga pengar för företaget, dessutom är det mesta avdragsgillt om jag förstått det hela rätt..

Blir så jävla förbannad när jag läser sånt här skit, såssevård !:huvet

Hoppas damen repar sig fort i klöven.:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP