Skriv-vad-du-vill-tråden

Dom enda möjligheterna som finns på mitt jobb är nya sätt att bli förbannad på!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Meh.. där är du ju bara en tredjedel av hela måndagen! Och du kan ju alltid utnyttja den tredjedelen till att komma på vilka möjligheter du ska ta tillvara på när du slutar. Skäll lite på tjifen för nåt också så har du ju dessutom haft lite kul en stund på jobbet :tummenupp

Meh.. där är du ju bara en tredjedel av hela måndagen! Och du kan ju alltid utnyttja den tredjedelen till att komma på vilka möjligheter du ska ta tillvara på när du slutar. Skäll lite på tjifen för nåt också så har du ju dessutom haft lite kul en stund på jobbet :tummenupp

Nä, det är ingen idé... Han är för dum för att fatta vad man säger! Men hur som haver så ska jag ta och binga... Natti gott folk!

Jahapp, så har det då blivit dags att åka till jobbet... Det ska bli intressant att se om dom blir klara med vilka som blir av med jobbet, det ska bli klart den här veckan...:3freak

Måndag morgon, Kan det bli jävligare än så här?:huvet :huvet :huvet

JAAAAAAA, MÅNDAG! :banana Innebär att min jobbarhelg är över och jag kl 13:20 idag blir lite leeeedig... Iaf en dag, jobbar på ons nästa gång igen. :) Äh, undrar om man ska kompa lite och gå hem tidigare oxå... Vore lyxigt... *klurar*

Jaha kul att komma till jobbet och ny dator, alla inställningar e åt helevet samt att jag har glömt att flytta över saker från skrivbordet , kunde dan ha börjat bättre?
japp!!

Måndag morgon, Kan det bli jävligare än så här?:huvet :huvet :huvet
Japp, det blir snart tisdag!!! :rolleyes:

Bortsett från att det är morgon, så hävdar jag ändå att måndagar är BRA dagar! :hihi

Jag skulle ha åkt ner till Karlskrona nu på morgonen, men åker imorgon eftermiddag istället. Det gör dock inget, för här blåser det så man tror att det är staun ändå. Det kommer att gå fort satan nerför backen till pendeln iaf. :yoparty

Ha en bra dag alla som känner att de vill. :)

Jahapp, så har det då blivit dags att åka till jobbet... Det ska bli intressant att se om dom blir klara med vilka som blir av med jobbet, det ska bli klart den här veckan...:3freak
Håller en tumme för att du får behålla rätten att välja själv. Inte för att du sagt något om risk, men... Å andra sidan, med tanke på hur du verkar ogilla stället, vore det kanske en kick i rätt riktning? Jag håller ändå en tumme, den andra måste jag ha själv idag. :krama

Japp, det blir snart tisdag!!! :rolleyes:

Tisdag är bra, men inte lika bra som fredag eftermidddag!:)

Håller en tumme för att du får behålla rätten att välja själv. Inte för att du sagt något om risk, men... Å andra sidan, med tanke på hur du verkar ogilla stället, vore det kanske en kick i rätt riktning? Jag håller ändå en tumme, den andra måste jag ha själv idag. :krama

Tack!:krama Risken finns ju, inte för att jag tror att den är överhängande... Jag gillar mitt jobb, det är allt runtomkring som gör det jävligt!

La la lalalalala pigg å glad !

Solsken och kanonsnö serverades i grodätarlandet.:tummenupp
Irish gjord på Oban på toppstationen var inte heller så dumma.
Om 6 veckor bär det av igen !

Livet e bra kul .....:D

Jag skulle ha åkt ner till Karlskrona nu på morgonen, men åker imorgon eftermiddag istället.
Se nu till att gå in hos SITAC å dra tillbaka ditt brev!:mad:

La la lalalalala pigg å glad !

Solsken och kanonsnö serverades i grodätarlandet.:tummenupp
Irish gjord på Oban på toppstationen var inte heller så dumma.
Om 6 veckor bär det av igen !

Livet e bra kul .....:D
Shaddap!
Tebax ner i gruvan merej! :mad:

Last edited:
Utvilad? Jag tycker tempot är lika högt på helgerna.
Iofs får jag skylla mig själv som tar på mig styrelseuppdrag i samfälligheten. :död

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti