Izah
Tant Rosa
Aha! Då är det alltså HCHFLE jag kör... High Carb, High Fat, Low Exercise...![]()
Go´å Gla´, Kexchokla´!
Med det fina gym som du har tillgång till, fy skräms på dig!!
Spinningen kan jag rekomendera!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Då är det alltså HCHFLE jag kör... High Carb, High Fat, Low Exercise...![]()
Go´å Gla´, Kexchokla´!
Med det fina gym som du har tillgång till, fy skräms på dig!!
Spinningen kan jag rekomendera!!
Jag veeet. Jag skäms. Ska bli ändring från imorgon, kanske, hoppas jag, om nån typ tvingar mej eller så bara...
Men spinning! Vill du mej illa!? Då slutar jag nog hellre att äta helt!![]()
Hon kan alltid bli jurist om hon inte har koll på matten![]()
Synd att jag inte jobbar kvar, då skulle jag kunna tvinga dig...
Nej jag vill dig väl därför förslår jag spinning.
Men vänta, det finns vattengympa på fredagar!!
Då skulle du må va´!? "Ni ska stå på botten och hoppa, du där som flyter som ett flöte(Alltså jag), sätt på dej ett viktbälte!"
Matte ÄR ett språk! Skrivregler och grammatik och meningsuppbyggnad mm. Dessutom ett av de bästa språken som finns, eftersom det inte kommer med en massa undantag som alla andra språk gör! Konsekvent och entydigt!Hon kanske har lättare för språk än matte?![]()
Kör med LCHF metoden, kändes märkligt att inte äta smörgås till frukost, men så fort jag började vänja mig blev jag sjuk så jag syndade tyvärr genom att äta en croiassant i fredags....
Fast när jag tänker på hur jag skulle kunna se ut om jag inte drog in på mat samt ökade min träningsdos så är det värt det!!
Det är just den metoden jag menar, vad är skillnaden mellan den och GI? har inte riktigt förstått det![]()
Ja jag måste ju komma i bikinin om 8 veckor och skinnstället vill jag ska sitta slappt till våren![]()
Med GI så fär man väl äta liite kolhydrater som jag har förstått det, typ rotfrukter.
Matte ÄR ett språk! Skrivregler och grammatik och meningsuppbyggnad mm. Dessutom ett av de bästa språken som finns, eftersom det inte kommer med en massa undantag som alla andra språk gör! Konsekvent och entydigt!![]()
Det är det som är det fina i kråksången, har man väl fattat det här med att matematik är ett språk som man kan uttrycka sig med, så brukar det falla på plats, för språkbegåvning och matematikbegåvning går ofta hand i hand.Kanske det, men matte brukar få mig att gripas av panik, och det problemet har jag inte språk, kort och gott: jag har lättare för språk!![]()
Dags att rulla ihop sig om jag ska orka med morgondagen!
Gott Natt alla!
....Många kloka ord!....
Var inte meningen att vara någon översittare eller besserwisser, jag bara kommer ihåg känslan när jag äntligen fattade och kunde se att det inte är så abstrakt, bara det att de matematiska formlerna skapar bilder istället för ord.Det var väldigt djupt skrivet, för mig har det alltid varit så att språk har varit enklare... Jag har aldrig kunnat se logiken inom matte, utan för mig har det alltid varit våldsamt abstrakt...
Var inte meningen att vara någon översittare eller besserwisser, jag bara kommer ihåg känslan när jag äntligen fattade och kunde se att det inte är så abstrakt, bara det att de matematiska formlerna skapar bilder istället för ord.
Nu ska jag sluta tjata om hur fint det är matematik, det är tur att vi har olika intressen och att man inte behöver räkna för att köra motorcykel.![]()
Imorgon är det... ja ni vet
Ny vecka med nya möjligheter! Seize the day![]()
Prata inte om eländet, jag har varit på dåligt humör i flera timmar redan!!![]()
![]()
Du måste läsa den andra raden i mitt inlägg. Ordentligt!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |