Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Tjeeeenare på Er alla spammare! :)

Jag har haft en skön vecka i solen på Gran Canaria, förstår att Ni saknat mej något obeskrivligt...:D

Hemkommen och fått familjen i säng, så då får man väl ägna sin verkliga familj (Jag har ju sagt att hon inte läser på Forumet:tungan ) lite tid igen...

GOTT NYTT ÅR på Er ALLA SPAMMARE!!!

Tjeeeenare på Er alla spammare! :)

Jag har haft en skön vecka i solen på Gran Canaria, förstår att Ni saknat mej något obeskrivligt...:D

Hemkommen och fått familjen i säng, så då får man väl ägna sin verkliga familj (Jag har ju sagt att hon inte läser på Forumet:tungan ) lite tid igen...

GOTT NYTT ÅR på Er ALLA SPAMMARE!!!

Gott nytt år och välkommen hem!:)

Segt idag, är alla bakis?:va Här var det något j***a pannben som började skjuta raketer kl tidigt-som-satan-på-morgonen, långt efter tolv slaget...:huvet Varför gör folk så? Har dom fyllnat till så mycket att dom missar det hela?:va

Inte så illa, vart med om värre :) Men har man börjat kolla på en hojfilm blir de lätt att man ser 5 till :D

:D Mission Impossible kan rekommenderas! Det är en så jäääääkla frän hoj som är med där!:yoparty Då behöver man bara 1 film, för man sitter och spolar och kollar stunten med Speed Triplen hur länge som helst...:D

:D Mission Impossible kan rekommenderas! Det är en så jäääääkla frän hoj som är med där!:yoparty Då behöver man bara 1 film, för man sitter och spolar och kollar stunten med Speed Triplen hur länge som helst...:D

Welcome to the djungle :)
You've been missed.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing