Skriv-vad-du-vill-tråden

:D :lol ska ni vara nere i källaren också på julafton eller ;) :tungan

Helvete heller, Yasha har lovat mig en kromad stång mitt i vardagsrummet där jag kan visa er en alternativ julshow !!!:yoparty

Helvete heller, Yasha har lovat mig en kromad stång mitt i vardagsrummet där jag kan visa er en alternativ julshow !!!:yoparty

:D Jo jag vet men de var på balkongen den skulle stå grabben ;) och vi har kristyr i vit, rosa och grönt, och silverkule strössel :lol som du kan dekorera med :brynad

Last edited:
Fan vad snabbt det går, snacka om rusningstrafik i spammtråden... Jag måste ha lite foder innan jag svälter ihjäl...:mad: :mad: I shall return!

Fan vad snabbt det går, snacka om rusningstrafik i spammtråden... Jag måste ha lite foder innan jag svälter ihjäl...:mad: :mad: I shall return!

Men Pluggen då, hur orutinerad är du egentligen :va när de är såna här spam farter så har man födan bredvid sig eller nån som hämtar åt en ;)

:D Jo jag vet men de var på balkongen den skulle stå grabben ;) och vi har kristyr i vit, rosa och grönt, och silverkule strössel :lol som du kan dekorera med :brynad

Du har fan ingen balkong och dessutom så kommer jag få skitdåligt självförtroende ute i kylan !
Mitt på bordet ska den stå !

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...