Skriv-vad-du-vill-tråden

:D :lol ska ni vara nere i källaren också på julafton eller ;) :tungan

Helvete heller, Yasha har lovat mig en kromad stång mitt i vardagsrummet där jag kan visa er en alternativ julshow !!!:yoparty

Helvete heller, Yasha har lovat mig en kromad stång mitt i vardagsrummet där jag kan visa er en alternativ julshow !!!:yoparty

:D Jo jag vet men de var på balkongen den skulle stå grabben ;) och vi har kristyr i vit, rosa och grönt, och silverkule strössel :lol som du kan dekorera med :brynad

Last edited:
Fan vad snabbt det går, snacka om rusningstrafik i spammtråden... Jag måste ha lite foder innan jag svälter ihjäl...:mad: :mad: I shall return!

Fan vad snabbt det går, snacka om rusningstrafik i spammtråden... Jag måste ha lite foder innan jag svälter ihjäl...:mad: :mad: I shall return!

Men Pluggen då, hur orutinerad är du egentligen :va när de är såna här spam farter så har man födan bredvid sig eller nån som hämtar åt en ;)

:D Jo jag vet men de var på balkongen den skulle stå grabben ;) och vi har kristyr i vit, rosa och grönt, och silverkule strössel :lol som du kan dekorera med :brynad

Du har fan ingen balkong och dessutom så kommer jag få skitdåligt självförtroende ute i kylan !
Mitt på bordet ska den stå !

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...