Okej. Jag tiger som muren nu då!![]()
Ja du är ju från norrland så det var väll väntat...

Drygo!!!![]()
Tack! Retas bara lite!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Jag tiger som muren nu då!![]()
Drygo!!!![]()
Lgh är 37,5 kvm, så jag tror inte det kommer behövas springas så mycket. Om alla kommer samtidigt riskerar vi att bli drygt 20 pers där inne...![]()
ÄCKELPOTTA!Ahh! Nice!så var vi bara jag kvar sen!
![]()
Jag kan inte tänka mig att det är så illa, eller det kanske det är, jag har aldrig sett honom inoljad ålandes på en stång, hoppas jag slipper det.![]()
Bilder erfordras om det skulle gå så långt... Det måste jag få köra upp i fejjan på honom...
Neeeh.... jag ska vara snel kikka nu. Puken är en fin pojke. Och... det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan. Och ja, vi ska vara hos Kakan på julafton också!Jag kan inte tänka mig att det är så illa, eller det kanske det är, jag har aldrig sett honom inoljad ålandes på en stång, hoppas jag slipper det.![]()
Bilder erfordras om det skulle gå så långt... Det måste jag få köra upp i fejjan på honom...
Ska du vara med hos Kakan på julafton? Vad kul i så fall!!!Det kan ordnas, det är en kostnadsfråga, vad bjuder du?![]()
Neeeh.... jag ska vara snel kikka nu. Puken är en fin pojke. Och... det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan. Och ja, vi ska vara hos Kakan på julafton också!![]()
Ska du vara med hos Kakan på julafton? Vad kul i så fall!!!![]()
Kvällen är lång och man brukar tröttna på familjen efter ett tag. Då kommer vi finnas där, i bakhuvudet på folk, vi som har fest hela natten lång.Nja, tyvärr är jag väll uppbokad då med föräldrar och annat löst folk...
Och... det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan.
Kvällen är lång och man brukar tröttna på familjen efter ett tag. Då kommer vi finnas där, i bakhuvudet på folk, vi som har fest hela natten lång.Bara att dyka förbi skulle jag tro.
![]()
Hmmm, då kanske man ska ta och träna lite på att sjunga ändå...Skulle nog ha ungefär samma effekt som
för kännedom...
Möjligen att några fler skulle
![]()
Citronmarängpaj är så gott så man kan döda för det... *drömmer lite* Men mutor duger inte här har jag ju sagt!Jag bjuder på en citronmarängpaj, duger det?
Alla som smakat den älskar den![]()
Skryt inte, jag sjunger så illa att kranvattnet skär sig...![]()
Skryt inte, jag sjunger så illa att kranvattnet skär sig...![]()
Jaja, jag har just nu två ädelostcheesecakes på pepparkaksbotten på kylning till morgondagen, det får duga så länge.![]()
Jag bjuder på en citronmarängpaj, duger det?
Alla som smakat den älskar den![]()
Men mutor duger inte här har jag ju sagt!![]()
Det kan du säkert, men då får du ingen cheesecake. Om du inte åker till Väsby.Kan man komma före 14...Låter mumsigt det där!
![]()
Du? Inte billig? Tillåt mig småle... eller skratta?!?Nja, lite dyrare är det nog... Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är billig!
Vad är det för fel på att vara mutbar nu då?![]()
![]()
Sångtävling tomorrow?![]()
Vinnaren (den som sjunger sämst) får nå't fult?![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|