Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag kan inte tänka mig att det är så illa, eller det kanske det är, jag har aldrig sett honom inoljad ålandes på en stång, hoppas jag slipper det. :va
Bilder erfordras om det skulle gå så långt... Det måste jag få köra upp i fejjan på honom...

Det kan ordnas, det är en kostnadsfråga, vad bjuder du?:D

Jag kan inte tänka mig att det är så illa, eller det kanske det är, jag har aldrig sett honom inoljad ålandes på en stång, hoppas jag slipper det. :va
Bilder erfordras om det skulle gå så långt... Det måste jag få köra upp i fejjan på honom...
Neeeh.... jag ska vara snel kikka nu. Puken är en fin pojke. Och... det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan. Och ja, vi ska vara hos Kakan på julafton också! :lol

Det kan ordnas, det är en kostnadsfråga, vad bjuder du?:D
Ska du vara med hos Kakan på julafton? Vad kul i så fall!!! :)

Neeeh.... jag ska vara snel kikka nu. Puken är en fin pojke. Och... det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan. Och ja, vi ska vara hos Kakan på julafton också! :lol

Det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan eller på internet menar du väll?:D

Ska du vara med hos Kakan på julafton? Vad kul i så fall!!! :)

Nja, tyvärr är jag väll uppbokad då med föräldrar och annat löst folk...

Last edited:
Nja, tyvärr är jag väll uppbokad då med föräldrar och annat löst folk...
Kvällen är lång och man brukar tröttna på familjen efter ett tag. Då kommer vi finnas där, i bakhuvudet på folk, vi som har fest hela natten lång. :lol Bara att dyka förbi skulle jag tro. :)

Kvällen är lång och man brukar tröttna på familjen efter ett tag. Då kommer vi finnas där, i bakhuvudet på folk, vi som har fest hela natten lång. :lol Bara att dyka förbi skulle jag tro. :)

Ohhh.... Nice, inte helt omöjligt i så fall.:)

Jag bjuder på en citronmarängpaj, duger det?
Alla som smakat den älskar den :nicka
Citronmarängpaj är så gott så man kan döda för det... *drömmer lite* Men mutor duger inte här har jag ju sagt! :lol

Jaja, jag har just nu två ädelostcheesecakes på pepparkaksbotten på kylning till morgondagen, det får duga så länge. :)

Nja, lite dyrare är det nog... Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är billig!

Vad är det för fel på att vara mutbar nu då?:va :D
Du? Inte billig? Tillåt mig småle... eller skratta?!? :lol Du är ju lättköpt som få, men åååå vad vi gillar dig ändå! :pannkyss

Det är appselut inget fel med att var mutbar, men som sagt, det som sker hos Kakan, stannar hos Kakan och det gäller även dig. :kiss

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna