Skriv-vad-du-vill-tråden

Troligen inte, 10 000 inlägg och det är bara att starta där du ramlade in. Eller smita ut bakvägen och låtsas som om du aldrig satt din fot här.
(det sista är en rekommendation, vi har förstört mer än ett liv...)

jag återkommer, är på sida 2 i den här tråden, har lite att göra för att komma ikapp! :D

Troligen inte, 10 000 inlägg och det är bara att starta där du ramlade in. Eller smita ut bakvägen och låtsas som om du aldrig satt din fot här.

Ja kolla hur det gick med dig....:D

jag återkommer, är på sida 2 i den här tråden, har lite att göra för att komma ikapp! :D
Då syns vi igen efter nyår! :gnissla Tala gärna om om du hittade något av värde på vägen till slutet. :tummenupp Som troligtvis är så där 500 sidor längre bort efter nyår. Om det räcker?!? :confused:

Ja kolla hur det gick med dig....:D
Du menar att det skulle vara någon skillnad?!? :va Nädu, den lätta går jag inte på. :kiss

Tyck synd om hojen du! Han kör ändå inte tillräckligt fort för att hojen skulle kunna flyga så där högt. :tungan

(fast min ramlade ner från stödet på riktigt och shit vad dyrt det blev.)

Haha, okej du tog död på mitt medlidande för människan :tummenupp
Jevlar vilken flygtur den där hojen får! Sprutar svart blod överallt

Tråkigt med din hoj =(

Last edited:
Då syns vi igen efter nyår! :gnissla Tala gärna om om du hittade något av värde på vägen till slutet. :tummenupp Som troligtvis är så där 500 sidor längre bort efter nyår. Om det räcker?!? :confused:

Det blir lite övermäktigt det här känner jag spontant, jag gör helt enkelt såhär, skriver ut hela tråden på skrivaren så har jag nått att läsa över julhelgen :yoparty

... Jag måste vara helt vrickad som tycker mer synd om hojjen :näsblod

Eller är det du? om det är du det där väcker du mitt medlidande (nej, är inte inställsam, bara så jag fungerar kanske... jag känner mig väldigt konstig )

Nä det där är inte jag. Tack och lov... :näsblod
Yasha rätt, jag är alldeles för långsam för att hojen skall kunna flyga så där högt. :zzznigel

Det här e på riktigt faktiskt!
På jobbet......roligaste är ju att jag har en mörk kollega!! :D
Tyckte hon skulle berätta för barnets föräldrar vad barnet ritat idag........det ville hon inte!:rolleyes:

Prillan som dagisfröken då........:D

Det blir lite övermäktigt det här känner jag spontant, jag gör helt enkelt såhär, skriver ut hela tråden på skrivaren så har jag nått att läsa över julhelgen :yoparty

Så du menar att det är bättre att ta kål på skrivaren?:va Snacka om att bli utbränd...:D

Jo jo jo wassssch up !

Bifogat

• snoopandsanta.jpg
    snoopandsanta.jpg
    41.8 KB · Visningar: 38
Jag är gräsankling... :( Plockade hem en PDA (IPAQ 2970 för det insatta) och installerad Zuma... Så nu plingar det som FAEN i soffan och jag sitter på kontoret... Tanten la beslag på den på en gång så nu blir det garanterat :nolligga förens efter nyår... Alt. när pekskärmen pajjar... :D
Jag som hade tänkt använda den där som MP3 spelare i bilen... Det gick sådär... :hihi

Jag är gräsankling... :( Plockade hem en PDA (IPAQ 2970 för det insatta) och installerad Zuma... Så nu plingar det som FAEN i soffan och jag sitter på kontoret... Tanten la beslag på den på en gång så nu blir det garanterat :nolligga förens efter nyår... Alt. när pekskärmen pajjar... :D
Jag som hade tänkt använda den där som MP3 spelare i bilen... Det gick sådär... :hihi

Fan, det är syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynd om dig!:rofl :rofl

Då finns det mao en chans att du får sova i sängen inatt. (eftersom din bättre hälft är fullt upptagen med PDAn) :D

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan