Vi får väl skicka SviiDot på honom så kan "sjefen" beordra honom att sova på balkongen.![]()
ExaCkt, med bara en metrev att svepa om sig när kylan faller på!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi får väl skicka SviiDot på honom så kan "sjefen" beordra honom att sova på balkongen.![]()
Hare lagt sig Pluggen, eller är du fortfarande arg...
![]()
Ett litet filmklipp![YOUTUBE-ID]0nrMQ3QwyPo[/YOUTUBE-ID]
![]()
Ingen fara!
![]()
DU! Vicken grym en!Satan va han åkte med den där pråmen!
![]()
Skönt! Då spammar vi satan en stund då!![]()
Jodu... Det kräver sin man att kränga runt en sån!![]()
![]()
![]()
Verkligen! Det där förtjänar ReSpEcKt!![]()
Iof. så undrar jag varför folk köper såna hojar, jag menar, dom är inte billiga och dom är inte smidiga, kort sagt är det en bil på två hjul...![]()
Håller med! Känns som att man skulle dö en smula om man skaffade en sån "hoj"...![]()
Okej, det finns en del som är riktigt bra på att köra, men påfallande många verkar Kellogskörkort när dom är ute...Jag såg en sån där ute i Vaxholm i somras, med sidovagn och familj och hela kittet...
![]()
Allvarligt, har du provkört en? Jag fick låna en HD, en bautajättemegastor Ultraglide med extra allt, inkl CS-spelare som spelade Jerry Williams när jag skulle runt på Rörken i juli i år...Jodu... Det kräver sin man att kränga runt en sån!![]()
![]()
![]()
Jippie...NOT! Halva njutningen me hojåkat för mej, är att man får lämna familjen hemma!Ibland följer äldsta tjejen me bakpå, men roligast och skönast är att få dra själv. Egentid är rätt nice...
![]()
Allvarligt, har du provkört en? Jag fick låna en HD, en bautajättemegastor Ultraglide med extra allt, inkl CS-spelare som spelade Jerry Williams när jag skulle runt på Rörken i juli i år...
Problemet var INTE att få monstret att svänga, det gick geschwinnt som satan, tänk sväng och det gjorde den. Det som var svårt var att få den att SLUTA svänga!!!
Och så var liksom Rörkensvängarna liiiite tajta, så mycket gnistor från fotplattor blev det. Shit vad jag skrattade.![]()
Jag menar det, om man vill ha familjen med sig, varför köper man motorcykel?Sen brukar inte jag klaga på dom som åker glidare, det kan finnas många skäl till att man gör det istället för att åka sporthoj...
Allvarligt, har du provkört en? Jag fick låna en HD, en bautajättemegastor Ultraglide med extra allt, inkl CS-spelare som spelade Jerry Williams när jag skulle runt på Rörken i juli i år...
Problemet var INTE att få monstret att svänga, det gick geschwinnt som satan, tänk sväng och det gjorde den. Det som var svårt var att få den att SLUTA svänga!!!
Och så var liksom Rörkensvängarna liiiite tajta, så mycket gnistor från fotplattor blev det. Shit vad jag skrattade.![]()
Jag har ju aldrig testat nån sån där JÄTTEMASKIN, men det känns som att man skulle bli liiiite frånåkt av den där snubben...![]()
Mmm.. jag klev på HDn från min motard, asgarvet hördes över hela banan och när jag satt med armbågarna uppåt och framåtlutad och gasade på rakan, skrattade även åskådarna. Jag bjuder på den. Det var kul. Satan vilket vrid det var i maskinen. Men den vägde en del...Det närmaste jag kommer är en virago 250... Fan att inte jag var där vid det tillfället... Det måste ha varit en syn för gudarna.![]()
![]()
Mmm.. jag klev på HDn från min motard, asgarvet hördes över hela banan och när jag satt med armbågarna uppåt och framåtlutad och gasade på rakan, skrattade även åskådarna. Jag bjuder på den. Det var kul. Satan vilket vrid det var i maskinen. Men den vägde en del...![]()
En del av de där piloterna är riktigt duktiga på att köra, inte alla som paddlar fram.![]()
Mmm.. jag klev på HDn från min motard, asgarvet hördes över hela banan och när jag satt med armbågarna uppåt och framåtlutad och gasade på rakan, skrattade även åskådarna. Jag bjuder på den. Det var kul. Satan vilket vrid det var i maskinen. Men den vägde en del...![]()
En del av de där piloterna är riktigt duktiga på att köra, inte alla som paddlar fram.![]()
HadePiloten på Pluggens film verkade ju höra till den där duktiga skaran!![]()
Det är nyttigt som f-n att testa andra hojtyper, men inte så lätt att få låna på det sättet. Nyttigt dels för att det är bra att få en inblick i den andra pilotens materialförutsättningar (iaf som instruktör, det är lättare att hjälpa då liksom) och så vet jag ännu mer varför jag INTE kör en så'n hoj!Hade vart kul att se OCH att få testa samma upplevelse själv åxå...
Jag tycker att såna filmer är riktigt kul att titta på, inga idiotkörningar och rekordtider på allmän väg osv. Den vägen skulle jag vilja prova någon gång!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |