Skriv-vad-du-vill-tråden

jag tänker också skriva här!!!!

Jag diskar dej inte alls för att du inte bor i Estoccollmo, tvärt om, det finns flera på Tråden som e halvdanskar. Jag tror att vi har intressanta diskussioner att vänta mellan dej och "Darkwing" med den där signaturen...:hihi

Välkommen! :hej

Moahahahaha det är bra Da Frislander, ge DW vad hon tål :yoparty

Självklart, 4 kubikmeter stapling denna helgen och sen så ska hon motioneras i grisenduroslingan nästa söndag.....:yoparty

Undrar om jag berättat om för henne om mitt nya objektiv, väger säkert 10kg till med alla tillbehör :D
Det bästa är att det är Yashas egna förslag så hon kan varken skylla på mig eller banga ur :tungan

Tände ett ljus....
Fint gjort för vår vän :)

Självklart, 4 kubikmeter stapling denna helgen och sen så ska hon motioneras i grisenduroslingan nästa söndag.....:yoparty

Undrar om jag berättat om för henne om mitt nya objektiv, väger säkert 10kg till med alla tillbehör :D
Det bästa är att det är Yashas egna förslag så hon kan varken skylla på mig eller banga ur :tungan

Det är bra, trötta ut DW så att hon inte orkar att näbba :D

Om jag bara skriver här när jag ÄR i Stockholm då!!?!:gnissla
Ohhhh allt som är orange är vackert... nu kommer det att bli liv på det vita golvmoppen...

Last edited:
Fint gjort för vår vän :)

Det är bra, trötta ut DW så att hon inte orkar att näbba :D

Ohhhh allt som är orange är vackert... nu kommer det att bli liv på det vita golvmoppen...

Var tvungen att värva en partner in crime.
Som sagt, nu ska albinotussen få sig enna jefel.

Har haft en natt med lite taskigt med sova pga oroligheterna i Indien, så jag tänkte inte bli så lååååångrandig här ikväll. Men det hade varit kul att få in några pinnar i statistiken iaf...:gnissla

Okeeeeeej!.... Nog för att jag är blond, men nu fattar jag faen igenting!!:tomten

Det är så man blir fÖrbannad!111!!:mad:

Har haft en natt med lite taskigt med sova pga oroligheterna i Indien, så jag tänkte inte bli så lååååångrandig här ikväll. Men det hade varit kul att få in några pinnar i statistiken iaf...:gnissla

Nu har jag inte hängt med alls, vad har du i Indien?:va

Okeeeeeej!.... Nog för att jag är blond, men nu fattar jag faen igenting!!:tomten

Det är så man blir fÖrbannad!111!!:mad:

Vad är det du inte förstår?:confused:

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...