Izah
Tant Rosa
Your little brev in the högra corner is blinking![]()
Благодарите Вас так, я изучу это, когда я имею больше времени!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Your little brev in the högra corner is blinking![]()
Garanterat att bli utan W.I.F.E. i alla fall!![]()
Japp.. nu blir det ballkongen igen UTAN täcke och kuddeoch så ska jag stå inne och visa
för dig så du blir riktigt lessen
![]()
Översättning:Благодарите Вас так, я изучу это, когда я имею больше времени!
Благодарите Вас так, я изучу это, когда я имею больше времени!
Värst vad speciell man skulle vara nu då...
translate.google.com...![]()
PM: Till samtliga anställd inom NOT GUILTY KB.
Vi drar in flextid för anställda och inför superflex till cheferna, detta är nytänkande och redan klubbat.
Eftersom det råder lågkonjuktur så ombedes ni att spendera hela lönen redan idag så vi kan få snurr på det här landet igen.
Lågkonjuktur skapas genom ryktessprining och vipps håller alla hårt i lädret.
Nyckelordet i koncenen är därför SPENDERA MERA.
Känner ni att ni inte har råd med detta så ombedes ni kontakta HR.
Tur att hon låter dig ha kläderna på annars skulle nog grannar anmäla dig för förargelseväckande beteende.Japp.. nu blir det ballkongen igen UTAN täcke och kuddeoch så ska jag stå inne och visa
för dig så du blir riktigt lessen
![]()
Tur att hon låter dig ha kläderna på annars skulle nog grannar anmäla dig för förargelseväckande beteende.![]()
Nu tycker jag att stämningen börjar bli liiiiiiite otrevlig här inne. Om ni inte är snälla mot varandra så plockar jag fram Darkwing OCH den lilla elaka... öööh.. SNÄLLA vita luddiga...![]()
Reklamskylt i korvmojje:
Pucko: för dum för att kolsyras![]()
Ta ut ett förskott eller låna mer pengar på banken, vi måste handla oss ur finanskrisen.Min månadspeng e redan slut, måste få lite mer.....
Näe Puck nu e klockan slagen, dags för en reding lunchgrogg, har faktiskt jobbat hårt hela denna dagen *slår upp ett helrör Captain Morgan i en stor ölsejdel*...Puh phu spåttar vitt ludd ur munnen.......he he fi fan va luddig katt schmakar ssssit
Prezzzis....Pucko ska drickas ren...... hånleeer som fan...
Tur att hon låter dig ha kläderna på annars skulle nog grannar anmäla dig för förargelseväckande beteende.![]()
Gubbarna möjligtvis...
Fast den egentliga anledningen till att jag får behålla dom är ju för att annars kommer dörrn att bli nersprungen av alla granntjejer...![]()
Eller så tar dom dig för en väldigt plattbröstad tjej...Gubbarna möjligtvis...
Fast den egentliga anledningen till att jag får behålla dom är ju för att annars kommer dörrn att bli nersprungen av alla granntjejer...![]()
Fan vad det stinker rom här!?
Har någon sett fyllot?
Undrar om han är nere hos Shooter och försöker få ut några slattar ur ölburkarna?
Fan vad det stinker rom här!?
Har någon sett fyllot?
Undrar om han är nere hos Shooter och försöker få ut några slattar ur ölburkarna?
Schkrooter... du e fin du *gråter* .... påminn mig nästa hjulfezt att du ska ha en feeet bonuzch... massa bra gjort du harja *hick* ... fiint me etikttterna... hjulstemmning...*diktmode on*Har haft det där eländet till männska här halva dan! Blir ju faan inga etiketter slickade här inte, när man bara ska lyfta upp Promille från betonggolvet hela tiden! Kommer inte bli nån lek att försöka få fason på hans svid sen, den är lixom inte vad den en gång var...![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |