Skriv-vad-du-vill-tråden

pucken, förrvirrad och letandes efter...
Sitt minne... vafean Puck va du ser ut, har du åkt i cementblandaren igen... undrar om man kan pressa kåstymen i kopieringsmaskinen.... *öppnar locket och lägger dit sviden*.... full effekt på aset... *knappar in 375 kopior* borde strykvärma min kåstym fint jue...

:gnissla *mutter mummel* Dessa slöa as till anställda!:huvet
IT avdelning betyder Idiotiska Tomtars avdelning :mad:
 
Last edited:
Nu tycker jag att stämningen börjar bli liiiiiiite otrevlig här inne. Om ni inte är snälla mot varandra så plockar jag fram Darkwing OCH den lilla elaka... öööh.. SNÄLLA vita luddiga... :mad:
 
Reklamskylt i korvmojje:

Pucken: för dum för att kolsyras :tungan

Hur menar du nu... snudd på dolt personangepph :confused:

GSRX100Promille, har du provat??? :D
Ja tyvärr :gnissla

Nu tycker jag att stämningen börjar bli liiiiiiite otrevlig här inne. Om ni inte är snälla mot varandra så plockar jag fram Darkwing OCH den lilla elaka... öööh.. SNÄLLA vita luddiga... :mad:
Å vem har sagt att det ska va trevligt på jobbet då, man har inte betalt för att trivas :mad:
 
Last edited:
Återgå till att moppa golven, du har beting idag :mad:

Har inte tid, tänkte ta långlunch, det är falukorv m stuvade makaroner idag :)
sen ska jag nog puffa & ta en kaffe, sen kanske jag ska lägga mig i massagestolen, ringa ett par samtal för att kolla att personalen jobbar, sen flexar/flaxar jag hem :lipar

ädit: spela nåt parti gammon ska jag nog hinna också :tungan
 
Har inte tid, tänkte ta långlunch, det är falukorv m stuvade makaroner idag :)
sen ska jag nog puffa & ta en kaffe, sen kanske jag ska lägga mig i massagestolen, ringa ett par samtal för att kolla att personalen jobbar, sen flexar/flaxar jag hem :lipar

Ååååå jag vill jobba på ditt jobb, finns det någon öppning åt en liten trind juristtant?:)
 
JAG HAR KOMMIT PÅ DET!!!

Wife.jpg


Och nu kommer jag garanterat att få sova på balkongen... :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top