Skriv-vad-du-vill-tråden

@ Tant Rosa...

Nu har jag fått över sekreteraren på min sida iaf så du ska kunna smita in lite bakväg... Hon skulle luska och återkomma om hur och när dom börjar med antagningen....

:pannkyss :pannkyss

Klart jag kan visa dig små trix oxå, inga problem....

Jag tror inte du förstår hur mycket man känner för att :krama dej ibland!:)

Tack!! Vilken bra start på morgonen.....:) :)

Last edited:
I WISH! En vinterbil så jag är skittvungen att gå upp tidigt som faen
och följa med... Sitter mest så här :trött i bilen... :D

Sicken elak fru du har som tvingar upp dig ur sängen på morgonen tidigt som attans (läs innan 7) bara för att hon börjar 7,15 :D

Sicken elak fru du har som tvingar upp dig ur sängen på morgonen tidigt som attans (läs innan 7) bara för att hon börjar 7,15 :D

Börjar 7:15?? Nejdå... Hon VÄLJER att börja då... :mad:
OM man bara var lite mer effektiv på morgonen så kunde man
börja vanlig tid men inte då.. då får en annan stackars sate släääpa sig upp och kräääääla ut i snön och skotta fram bilen och starta den, sätta sig i hennes säte och värma det så att hon inte fryser... Helst köra fram bilen, in på grannens tomt också så hon slipper gå..
:hihi
Somnade fyllona om igen eller har spiten igen verkan längre? :va

Jag gissar på somnade och sen skyller dom på att dom fick jobba...
Med tanke på deras lever så räcker det väl numera med en lättöl för att få
igång dom... :hihi

börja vanlig tid men inte då.. då får en annan stackars sate släääpa sig upp och kräääääla ut i snön och skotta fram bilen och starta den, sätta sig i hennes säte och värma det så att hon inte fryser... Helst köra fram bilen, in på grannens tomt också så hon slipper gå..

Va? Hade du inte garage och motorvärmare????
Eller låter du frugan stå ute med bilen å sen snyltar skjuts av henne?
Vilken karl! :arsele

Antagligen det senare...:D Ingen som har kontakter på Läkarsprit, så vi kan hjälpa stackarna att fortsätta sin rotblöta...:va

Haha, läkarsprit! :tummenupp
Jag gjorde lumpen på trosskompaniet i Boden och när det blev dags för slutövning dök alla tvångskommenderade läkare upp för repövning.
Maken till fyllgubbar fick man leta efter, de var packade hela tiden.
Mitt i slutövningen tog spriten slut och en av repgubbarna som var tandläkare på orten kom på att han hade 96%-ig i mottagningen.
De mutade en stackars malaj att köra in dom sedan var de om möjligt ännu mer packade under resten av slutövningen.
Stackars grisar som dom opererade...
Maken till plågsam död för man nog leta efter. :död

Last edited:

hm.. väljer och väljer..... Skyll på min kollega som inte kan komma i tid eller kan hjälpa till.. hade hon hjälp till så hade du kunnat få sova lite längre..men skyll på stackars mig bara :gråta

:D :D :D

Haha, läkarsprit! :tummenupp
Jag gjorde lumpen på trosskompaniet i Boden och när det blev dags för slutövning dök alla tvångskommenderade läkare upp för repövning.
Maken till fyllgubbar fick man leta efter, de var packade hela tiden.
Mitt i slutövningen tog spriten slut och en av repgubbarna som var tandläkare på orten kom på att han hade 96%-ig i mottagningen.
De mutade en stackars malaj att köra in dom sedan var de om möjligt ännu mer packade under resten av slutövningen.
Stackars grisar som dom opererade...
Maken till plågsam död för man nog leta efter. :död

Jag hade åxå en som fixade "findricka" i lumpen. Lite läskigt bara att man blev lixom inte bakis på eländet och sen var det så j-a svårt att dosera rätt i glasen!:D

Dr Båge har varit tyst ett tag.
Undrar om han är fast i trubblet i Bangko(c)k?
Förresten här är han: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3855110.ab

70 bast, nu lär du ha en vän i honom...:D

Last edited:
Va? Hade du inte garage och motorvärmare????
Eller låter du frugan stå ute med bilen å sen snyltar skjuts av henne?
Vilken karl! :arsele

Klart som faen jag har det, jag försökte ju bara få lite sympati här men NÄE DÅ!!! DET ÄR KOMPISAR DET.... :gråta... :mad:

hm.. väljer och väljer..... Skyll på min kollega som inte kan komma i tid eller kan hjälpa till.. hade hon hjälp till så hade du kunnat få sova lite längre..men skyll på stackars mig bara :gråta
:D :D :D

Jahaaa... så nu får även jaaaaaaaag lida för att din kollega är en slö, lat idiot.. :ståplatsibrunnsviken!

Somnade fyllona om igen eller har spiten igen verkan längre? :va
Öhhhh.... dieslemannen har pissat i min mun *host*.... måste sluta att hänga med Puck på nätterna, han är en dålig människa....

Ska kolla in om vi kan få upp namnskylten på firman redan idag... vi måste börja synas i media... *letar efter nycklar, plånbok, skor*....

Öhhhh.... dieslemannen har pissat i min mun *host*.... måste sluta att hänga med Puck på nätterna, han är en dålig människa....

Ska kolla in om vi kan få upp namnskylten på firman redan idag... vi måste börja synas i media... *letar efter nycklar, plånbok, skor*....
Titta han lever! :skrattaåt
Å så la Gamlot 1000:e inlägget, grattis!

Ja men har du väl dig själv att skylla ändå.. .
Porrsurfar man dagarna i ända och klickar på ALLT så blir det så... :tungan..

Hörru, ta upp frågan med Swedie om han har virus på sajten:va
SH är enda porren vi tillåter på firman å du lovade att alla datorer skulle vara top of the line. J-a IT-avdelning :mad:

Last edited:
Öhhh måste sluta sova i firmans städskrubb... *letar efter Pann-å-deal*...

Vem fan är det som klär på mig på nätterna :mad: Min Armanikopiakostym e skrynklig som satan... få se om några av surkärringarna på kontoret kan stryka den.... *tar av mig allt utom kallingarna*....

Öhhh måste sluta sova i firmans städskrubb... *letar efter Pann-å-deal*...

Vem fan är det som klär på mig på nätterna :mad: Min Armanikopiakostym e skrynklig som satan... få se om några av surkärringarna på kontoret kan stryka den.... *tar av mig allt utom kallingarna*....

Nu är jag glad att jag inte har en stol bredvid dej! Det där vill jag INTE se...:gnissla

:D

Fasen vicken dag! Tråden har passerat 10 000 inlägg (Tror du knep den Sweedo), passerat 500 sidor (Den knep jag), Gamlot passerat 1000 inlägg och Jag passerade nyss 300!

:banana :hoppa :cpparty :klappar

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey