Skriv-vad-du-vill-tråden

Last edited:
Nu är jag glad att jag inte har en stol bredvid dej! Det där vill jag INTE se...:gnissla

:D

Fasen vicken dag! Tråden har passerat 10 000 inlägg (Tror du knep den Sweedo), passerat 500 sidor (Den knep jag), Gamlot passerat 1000 inlägg och Jag passerade nyss 300!

:banana :hoppa :cpparty :klappar

Nämen va faaaan...
Först missar jag 500 sidan med en post och sen missar jag 10.000:e posten med... gissa vaad... ETT JEFLA INLÄGG! :huvet

:hihi

Hörru, ta upp frågan med Swedie om han har virus på sajten:va
SH är enda porren vi tillåter på firman å du lovade att alla datorer skulle vara top of the line. J-a IT-avdelning :mad:

*slår på spionproggrammet*
Jo tjeeena...
här var det ju hur mycket som helst juh!
xxx-teens.com
hairyolderwomen.com
:skrämd
hairyolderrguyswithbigtoys... :zpy
Du är sjuuuuuuuuuuk!

:hihi

Last edited:
Du e bra charmFull du!!:)
Tum de dum... *Dyker upp bakfull och orakad i kallingarna framför skrivbordet*... R U tåking 2 Me bäjbi *visar gulabelagda tänder*...

Kan du fixa så min kåstym bli struken nu bums lilla gumman... jag ska på möte om 3 minuter så du får rappa på lite... *tror sig vara sexig och stilfull*...

Tum de dum... *Dyker upp bakfull och orakad i kallingarna framför skrivbordet*... R U tåking 2 Me bäjbi *visar gulabelagda tänder*...

Kan du fixa så min kåstym bli struken nu bums lilla gumman... jag ska på möte om 3 minuter så du får rappa på lite... *tror sig vara sexig och stilfull*...

*Ja du killen jag vet två ställen jag skulle kunna tänka mig att placera strykjärnet och kostymen är inget av dem*

*Kan du inte gå och kolla backoffice e du snäll*

*Ja du killen jag vet två ställen jag skulle kunna tänka mig att placera strykjärnet och kostymen är inget av dem*

*Kan du inte gå och kolla backoffice e du snäll*

Tack för hjälpen... hasar iväg och letar back office.... *ringer snikkarjäveln*.... tjena Pucko vet du va bakk åffis e för nåt???

Tack för hjälpen... hasar iväg och letar back office.... *ringer snikkarjäveln*.... tjena Pucko vet du va bakk åffis e för nåt???

Typ ett schtälle som du kan få kåpia på dina buttcheeks..... scha en kåmpiz

Knallar ner mot bakk åffis, stannar till och ser detta på Pucks skrivbord....*asgarvar*... va i helvitte... det förklarar en del ju, hur faen kan han grogga på sådan smörja...

Bifogat

• fucko1.jpg
    fucko1.jpg
    4.9 KB · Visningar: 254
Knallar ner mot bakk åffis, stannar till och ser detta på Pucks skrivbord....*asgarvar*... va i helvitte... det förklarar en del ju, hur faen kan han grogga på sådan smörja...

När jag jobbade på Finlandsfärjorna så blev kökschefen lite upprörd på en av kockarna och vrålade "Jefla PUCKO"!!

En finne frågade mig varför chefen kallade kocken för en chokladdryck......:D :D

Vinglar fram till en låst dörr på baksidan av firman... *rycker och sparkar*... ööööpppnnnaaaa dörrren... *stendött*....

Fan det börjar kännas kallt... kåstymen e inte bara skrynklig, den är fläckig av gammal bål och diverse blanddrycker...

Nästa fest blir det bara blanksprit, då kan man slabba utan att det syns på kåstymen... *fryser som fan nu*...

F---n... Jag har nada arbetslust idag alltså... :mad: :huvet

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...