Skriv-vad-du-vill-tråden

Har ni fått era 4m snö som Kakan beställde?

Julen har ju inte kommit än...
Snön kommer hinna försvinna o förhoppningsvis komma tillbaka innan julen kommer...
Det ska bli 8 grader plus på torsdag tydligen...
 
Å fi fan! :zpy
Fast jag tycker att läsk med sprit över huvudtaget inte är en hit!
Sprit ska klara sig ren utan virke! :whisky

Vodka å wichyvatten.
Kosowich.

Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......
 
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.

Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......

Man är troligen bättre på att uttala det full... :D
 
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.

Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......

Eh, ge inte GSXR100Promille och pucken sådana tips...:D
 
Bra förslag!!



Lite sent för det tror jag.
Dessutom om man har paratjjat loss på detta dricka så blir inte baksmällan så svår....

:skriveruppköpavichyvattenpålistanfärnödvändigtinförhelgen
 
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.

Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......

Lite som Robert Gustafssons Hachibachi - *MinnsintevadmanskullehatillDesivonen*
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top