Izah
Tant Rosa
Du har druckit julmust... det VET jag...![]()
Jag har groggat på julmust, vilken lista hamnar man då på?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har druckit julmust... det VET jag...![]()

Har ni fått era 4m snö som Kakan beställde?
Mörka listan:
Kakan
Sweedo
Pucken
Shooter
Thyg0d
kommer
Vågar ni andra erkänna?![]()

Mörka listan:
Kakan
Sweedo
Pucken
Shooter
Thyg0d
kommer
Vågar ni andra erkänna?![]()
har erkänntJag har groggat på julmust, vilken lista hamnar man då på?![]()

Å fi fan!
Fast jag tycker att läsk med sprit över huvudtaget inte är en hit!
Sprit ska klara sig ren utan virke! :whisky
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.
Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......
Man är troligen bättre på att uttala det full...![]()
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.
Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......
Antagligen, funkar att dricka. Faktiskt.
hmmm. Kanske ska testa på lördag... Hehe
Eh, ge inte GSXR100Promille och pucken sådana tips...![]()
Bra förslag!!
Lite sent för det tror jag.
Dessutom om man har paratjjat loss på detta dricka så blir inte baksmällan så svår....
Vodka å wichyvatten.
Kosowich.
Drack man ofta när jag jobbade på Filnandsfärjan.
Det enda man kan beställa oavsett hur full man e.
Går lixom inte att uttala fel.
Kosowich.......
Lite som Robert Gustafssons Hachibachi - *MinnsintevadmanskullehatillDesivonen*

Lite som Robert Gustafssons Hachibachi - *MinnsintevadmanskullehatillDesivonen*
Finlandia
White christmas - explorer och tipp-ex
Prova dessa den 26:e![]()
Fast det är väl som med Yashas glass antar jag - Det är ALDRIG fel!Så var det ja!![]()
26:e - Ska du kröka imorrn!Fast det är väl som med Yashas glass antar jag - Det är ALDRIG fel!
![]()

Vodka och glass!Så var det ja!![]()
26:e - Ska du kröka imorrn!Fast det är väl som med Yashas glass antar jag - Det är ALDRIG fel!
![]()

Va fan, pucken å Gamlot krökade ju satan igår så...![]()
![]()
Vodka och glass!![]()
Exakt! Alla dar e en bra da för sånt!Det var ju näääästan så att det framgick av deras inlägg åxå, så de lär väl ha hinkat i sig en del...
Yeak!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |