Izah
Tant Rosa
Ofan. nice. Bra med grejjor som Kåstar Kraaaatiz...
Hmmm. är det inte bara att på lite måfå kommentera lite??![]()
Kraaaatiz best!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ofan. nice. Bra med grejjor som Kåstar Kraaaatiz...
Hmmm. är det inte bara att på lite måfå kommentera lite??![]()
Det är kanske DÄRFÖR vi har så många konstiga lagar i våra EU-länder?!?Hmmm. är det inte bara att på lite måfå kommentera lite??![]()
Det är kanske DÄRFÖR vi har så många konstiga lagar i våra EU-länder?!?![]()
Det är kanske DÄRFÖR vi har så många konstiga lagar i våra EU-länder?!?![]()
Nä det är för att alla ska ha sin egen lag som de är "förälder" till![]()
Jaha, men då släpper jag det här direktivet, för det är inte min bebis.Nå'n annan får uppfostra helt enkelt.
![]()
Håller på att uppdatera inköpsmallar i företaget.
Fast kl 3 avviker jag.
Nå'n annan får uppfostra helt enkelt.![]()
1310 sticker jag.......![]()
Naaa... curlingvarianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!?Aha, curlingvarianten!![]()
Naaa... curling varianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!?![]()
Jag tänker mig mer sopa-under-mattan-och-hoppas-någon-annan-snubblar-på-skiten!![]()
Naaa... curling varianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!?![]()
Jag tänker mig mer sopa-under-mattan-och-hoppas-någon-annan-snubblar-på-skiten!![]()
Äh men va fan. Kan inte du komma o jobba sista timmarna istället för mig så jag kan åka hem normal tid typ???
Jäkla lyx att sluta så tidigt.. *morr*
Lyx å lyx, ska åka till sjukgymnasten och bli manglad en sista gång, så det är inte bara roligt idag.....
Det är tur vi aldrig har otur när vi tänker inom staten dåOops , nu blev det fel när jag tänkte. IGEN!![]()
Det brukar vara vi i privata sektorn som snubblar på dom sakerna.![]()
Nog fan sopade morsan alltid, men tamejfan inte FRAMFÖR mig, mera TILL!Ja du är lite curlad alltså... Orkar inte ta tag i problemet och hoppas att nån annan snubblar och löser det åt dig... Ja se dagens tjejer...
![]()
Lyx å lyx, ska åka till sjukgymnasten och bli manglad en sista gång, så det är inte bara roligt idag.....
Man ska se det positivt!
HUDKONTAKT!![]()
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN