Skriv-vad-du-vill-tråden

:gnissla Håller på att uppdatera inköpsmallar i företaget.
Fast kl 3 avviker jag.

Men nu är det lunch!
Dock så var jag nog lite trött imorse när jag packade den... Det vart.. eeeeeh lite mycket... :hihi

Det är kanske DÄRFÖR vi har så många konstiga lagar i våra EU-länder?!? :rofl

Det skulle absolut kunna vara en ganska så stor bidragande orsak...
Men å andra sidan läste jag om att gurkorna inte behöver vara raka längre enligt EU regler... Haha. Jordgubbarna behöver väl fortfarande vara av en viss storlek??? *skratt*

Jaha, men då släpper jag det här direktivet, för det är inte min bebis. :tungan Nå'n annan får uppfostra helt enkelt. :D

En auktion.. så går den till högst bjudande som får uppfostra??? lägga ut på Ebay???... :P

Aha, curlingvarianten! :hihi
Naaa... curlingvarianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!? :va

Jag tänker mig mer sopa-under-mattan-och-hoppas-någon-annan-snubblar-på-skiten! :tummenupp

Last edited:
Naaa... curling varianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!? :va

Jag tänker mig mer sopa-under-mattan-och-hoppas-någon-annan-snubblar-på-skiten! :tummenupp

Oops , nu blev det fel när jag tänkte. IGEN! :huvet
Det brukar vara vi i privata sektorn som snubblar på dom sakerna.:näsblod

Naaa... curling varianten är väl när man hela tiden sopar rent framför ungarna så att de aldrig behöver hantera motgångar eller svårigheter?!? :va

Ja du är lite curlad alltså... Orkar inte ta tag i problemet och hoppas att nån annan snubblar och löser det åt dig... Ja se dagens tjejer... :tungan
:hihi

Oops , nu blev det fel när jag tänkte. IGEN! :huvet
Det brukar vara vi i privata sektorn som snubblar på dom sakerna.:näsblod
Det är tur vi aldrig har otur när vi tänker inom staten då :fakta... och att vi har er, i privata sektorn. :pannkyss

:rofl

Ja du är lite curlad alltså... Orkar inte ta tag i problemet och hoppas att nån annan snubblar och löser det åt dig... Ja se dagens tjejer... :tungan
:hihi
Nog fan sopade morsan alltid, men tamejfan inte FRAMFÖR mig, mera TILL! :gnissla

Hur blev det nu?!? :va

Lyx å lyx, ska åka till sjukgymnasten och bli manglad en sista gång, så det är inte bara roligt idag.....

Aaaaaah. du menar såå. Okej då är det inte lika kul att du slutar tidigt.
Men skönt att det är sista gången. :D

Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h